Четвер, 17.10.2019, 04:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДНЗ "Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв"

Квітень 2014

Педагогічна рада від 10.04.2014р.

Формування успішного освітнього середовища

 

Педагогічна рада є ефективним засобом управління, який мобілізує зусилля педагогічного колективу на реалізацію головної мети – підготовка якісного кваліфікованого робітника.

Кожна педрада, що проводиться у Вищому професійному училищі №7, сприяє активізації особистості, розвитку творчого потенціалу, розширенню теоретичних і практичних знань педагогів, допомагає у вирішенні завдань, що стоять перед закладом в цілому і перед кожним педагогом окремо.

На черговому засіданні педагогічної ради розглянуто такі питання:

  • роль фізичної культури та військово-патріотичного виховання у підготовці кваліфікованого робітника;
  • стан реалізації умов безпеки життєдіяльності учасників навчально-виробничого процесу;
  • проблеми та перспективи співпраці із замовниками на підготовку кваліфікованих робітників та Дорадчим комітетом училища;
  • якість профорієнтаційної роботи в процесі виконання плану державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників у 2014 році;
  • виконання рішення попередньої педагогічної ради.

Перше питання висвітлив керівник фізичного виховання Мамедов А.У., який розкрив значення спортивних заходів та патріотичного виховання у підготовці кваліфікованого робітника. Також він звернув увагу на те, що необхідно посилити роботу Ради ФСК щодо організації фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів, оновлювати навчально-матеріальну базу через залучення колективу училища, батьків та учнів, вдосконалювати проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі дня.

Інженер з ОП Богданова І.О. зробила аналіз стану реалізації умов безпеки життєдіяльності учасників навчально-виробничого процесу, який визнала задовільним. Звернула увагу на проведення інструктажів для учнів при виконанні робіт на території училища та деяких ремонтних робіт в кабінетах.

Заступник директора з НВР Коваль Н.В. розкрила стан, проблеми та перспективи співпраці із замовниками на підготовку кваліфікованих робітників та Дорадчим комітетом училища. Співдоповідачами з цього питання стали всі майстри в/н, які виступили щодо своєї роботи у цьому напрямку. У результаті Коваль Н.В. внесла пропозицію організувати та провести круглий стіл з цього питання, залучивши представників департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської ОДА, Корабельного центру зайнятості, роботодавців – соціальних партнерів училища та телебачення.

Заступник директора з вих. роботи Морванюк О.Л. та соціальний педагог Алфер’єва Т.В. доповіли про якість виконання профорієнтаційної роботи педпрацівниками, зробили порівняльний аналіз щодо кількості абітурієнтів. А для закріплення інформації з даного питання педагогічні працівники виконали практичне завдання: «Шляхом виявлення комунікативних характеристик Вас, як педагога професійної школи, розробити модель діяльності щодо виконання плану держзамовлення з підготовки кваліфікованих робітників під час профорієнтаційної роботи з учнями та батьками» (завдання виконувалось індивідуально).

Очікуваний результат – створення методичного посібника щодо якісного виконання плану держзамовлення на підготовку кваліфікованого робітника.

З кожного розглянутого питання прийняті дієві конкретні рішення.

На завершення секретар педагогічної ради доповіла про стан виконання рішення попереднього засідання.

Отже, освітнє середовище – це процес освіти, метою якого є розвиток особистості в співтоваристві, а також вдосконалення самого товариства.