Четвер, 17.10.2019, 04:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДНЗ "Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв"

Січень 2014

Педагогічна рада від 30.01.14 р.

Січнева педрада за традицією, підбиває перші підсумки навчального року, корегує діяльність педколективу. Саме цим проблемам та пошуку шляхів їх розв’язання й було присвячено засідання педради від 30.01.14 р.

Основними питаннями, які були розглянуті на засіданні, стали:

1)                 Аналіз підсумків навчально-виробничого процесу за І семестр 2013-2014 навчального року.

2)                 Стан та визначення перспектив виховної роботи.

3)                 Активізація роботи педагогічного колективу з реалізації науково-методичної проблеми училища. Творчі звіти педагогів.

4)                 Виконання рішень педагогічної ради від 28.11.2013 р.

Зі вступним словом до педагогічного колективу звернулася директор Криницька Людмила Григорівна, яка наголосила на тому, що метою засідання є не просто підведення підсумків І семестру навчального року, а й детальний аналіз найважливіших аспектів як позитивного, так і негативного характеру, визначення подальших кроків на найближчу перспективу. Також звернула увагу на проблеми та можливі шляхи їх подолання, оголосила завдання, які необхідно виконати для подальшої ефективної і плідної роботи училища та педагогічних працівників.

Детальніше з питання підсумків навчально-виробничого процесу виступили заступник директора з НВР Коваль Н.В. та методист Олисько Л.І.

Також заслухали звіти майстра виробничого навчання Ігнатенко Л.С. та викладача Мишелова М.В., які конкретно вказали на результати навчальної і педагогічної діяльності: показники рівнів навчальних досягнень учнів та форми і методи роботи як із учнями достатнього та високого рівня знань, так і зі слабковстигаючими. Зосередили увагу на індивідуальному підході до кожного учня – суб’єкта навчального процесу.

Питання стану та визначення перспектив виховної роботи висвітлили заступник директора з виховної роботи Морванюк О.Л., соціальний педагог Алфер’єва Т.В. та бібліотекар Мойсеєнко Н.О..У своєму виступі Алфер’єва Т.В. проаналізувала соціальні паспорти учнів і наголосила на необхідності їх доопрацювання (для ефективного контролю над рівнем соціального становища учнів).

У 2013 -2014 навчальному році педагогічний колектив розпочав роботу над реалізацією науково-методичної проблеми училища «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів через здійснення спільної пошуково-дослідницької діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу». Олисько Л.І. (методист училища) у своєму виступі докладно проаналізувала роботу першого етапу за конкретними напрямами.

Для ефективнішої роботи педагогічного колективу над реалізацією науково-методичної проблеми училища та над своєю темою самоосвіти під час розгляду третього питання викладачам та майстрам виробничого навчання було запропоновано виконати три практичних завдання: 1) види навчальної діяльності, які формують (розвивають) компетенції під час викладання предмету (чи виробничого навчання); 2) визначити внутрішні зв’язки з іншими предметами ПТН для формування (розвитку) конкретних компетенцій; 3) запропонувати алгоритм, тематику уроку, позаурочного заходу, на якому формуються (розвиваються) конкретні компетенції. Під час виконання цих завдань педагоги розкрили свої знання і показали рівень роботи над науково-методичною проблемою училища.

Після виконання практичної частини секретарем педагогічної ради було оголошено стан виконання рішення попереднього засідання і запропоновано на розгляд колективу рішення педагогічної ради від 30.01.14 р. Увесь колектив одноголосно проголосував «за».

Як говорив В.О.Сухомлинський:«Найважливіша  умова  успішної роботи  школи – це багате, різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійне інтелектуальне зростання, удосконалення».