09:17
Урок виробничого навчання – інструмент розвитку та виховання особистості

Урок виробничого навчання – інструмент розвитку та виховання особистості

Основи професійної майстерності формуються поступово але, протягом усього періоду навчання в училищі.

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.

Саме такий урок і було проведено в  групі 152, «Молодша медична сестра з догляду за хворими» з теми: «Процес накладання пов’язок хворим з різними травмами та наступний догляд за ними» майстром виробничого навчання Авраменко Ганною Вікторівною.

Одним із основних завдань на уроці є мотивація учнів. На цьому етапі майстер в/н представила учням фільм про нещасний випадок під час дорожньо-транспортної пригоди, зосередивши при цьому увагу на етапі надання першої медичної допомоги.   

Під час уроку, з метою узагальнення і систематизації знань учнів та формування професійних умінь з накладання пов’язок, Ганна Вікторівна використала різноманітні форми роботи й методи, інформаційно-комунікаційні технології.

Учні виконували тестові завдання та моделювали вирішення ситуаційних задач.

Також були представлені відеоролики з різними типами пов’язок, завдяки яким учні візуально мали змогу сприйняти інформацію про можливі перев’язки та правила їх накладання.

На особистому показі майстер виробничого навчання продемонструвала прийоми виконання окремих видів перев’язок. Також під керівництвом майстра учні мали змогу спробувати накласти пов’язки на різні «умовно ушкоджені» частини тіла, наприклад:

  1. на голову пов’язку «Чепець»,
  2. на кисть пов’язку «Варежка»,
  3. на стопу – «Колосоподібну»,
  4. на тулуб – «Спіральну».

Активність учнів при цьому була на високому рівні: вони аналізували допущені  помилки та намагалися більш якісно, враховуючи недоліки, виконати накладання пов’язок.

Мета уроку була досягнута, учні зрозуміли необхідність правильно, якісно і бездоганно надавати медичну допомогу людям, які її потребують, та стати майстром своєї справи.

Щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями знань, предметних умінь і навичок, а й на засвоєння ними способів, методів і прийомів, на розвиток здібностей у пізнанні нового, незнайомого, на створення умов для розвитку самостійності та набуття досвіду вирішення проблеми, реалізації своїх намагань як в освітній діяльності, так і загалом у суспільстві. 

 

Переглядів: 426 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: