№ уроку

Предмет

Викладач

Завдання

1

Біологія і екологія

Нестерчук

Тема уроку № 64. Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я.

Завдання:

1.Опрацювати §62 стор. 243-244  підручника вивчити основні поняття.

2.Записати у зошит основні поняття: репродукція людини, репродуктивне здоров’я

3.Розкрити біосоціальну сутність репродукції людини.

4. Визначити основні чинники  репродуктивного здоров’я людини.

2

Біологія і екологія

Нестерчук

Тема уроку № 65. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.

Завдання:

1.Опрацювати §62 стор. 245-246  підручника вивчити основні поняття.

2.Записати у зошит основні поняття: репродуктивна медицина.

3.Скласти у зошиті таблицю «Біологічне і соціальне у проявах розмноження людини».

4. Сформулювати висновок про біосоціальну сутність репродукції людини.

3

Всесвітня історія

Харіна

Тема уроку №19: Узагальнення знань до тематичного контролю

за темами: «Держави світу між світовими війнами (1918-1939 рр.)»

(3 розділ) та «Держави Центрально-Східної Європи» (4 розділ)

Завдання:

1.Виконати завдання за посилвнням:

http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrych (3-4 розділи)

2.Повторити вивчений матеріал за розділами 3-4

4

Всесвітня історія

Харіна

Тема уроку №20: Японія

Завдання:

1.Опрацювати 21 параграф підручника, с. 96-100.

2.Запитання та завдання  на с. 100-101 (1-12).

3.Скласти есе на тему: «Що сприяло реалізації агресивних планів Японії?»

5

Історія України

Харіна

Тема уроку №36:Українські землі у складі Польщі.

Політичне життя українських земель у складі Польщі

Завдання:

1.Опрацювати 19-20 параграфи підручника, с. 154-1165.

2.Запитання та завдання на с. 165 (1-12)

6

Історія України

Харіна

Тема уроку №37: Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини

Завдання:

1.Опрацювати 21 параграф підручника, с.166-171.

2.Запитання та завдання на с. 172 (1-11)

7

Спец.догляд за хворими

Нестерчук

Тема уроку № 15: Особливості догляду за хворими на інфекційні дерматози, туберкульоз шкіри, лепру, вірусні та паразитарні хвороби шкіри, інфекційні еритеми.

Завдання:

1.   Опрацювати матеріал за посиланням https://studfile.net/preview/1786272/page:15/

2.   Відповісти у зошиті на запитання:

·     протікання інфекційних хвороб шкіри;

·     здійснення лікування та догляду;

-профілактика хвороб.

8

     

9