№ уроку

Предмет

Викладач

Завдання

1

Українська мова

Харіна

Тема уроку №70: Узагальнення і систематизація вивченого за рік. Виконання тестових завдань https://naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-10

Завдання:

Повторити вивчений матеріал

2

Історія України

Харіна

Тема уроку №26: Початок індустріалізації

Завдання:

1.Опрацювати 15 параграф, с. 121-127.

3.Дати відповіді на запитання та виконати завдання на с. 127.

2.Тестування

Учні заперечують або стверджують наведені положення:

1.    1929 р. називають роком «великого перелому».

2.    ХТЗ було збудовано за 18 місяців.

3.    Індустріалізація почалася з легкої промисловості.

4.    Індустріалізація створювала умови для проведення колективізації.

5.    Форсована індустріалізація була єдино можливим шляхом подолання відставання від західних країн.

6.    «Шахтинська справа» відбулась у 1935 р.

7.    Індустріалізація СРСР (УСРР) — це трудовий подвиг народу.

8.    Під час індустріалізації матеріальні стимули переважали над моральними.

9.    О. Стаханов встановив свій рекорд видобутку вугілля за зміну і! роки першої п'ятирічки.

10.    Форсована індустріалізація — це прояв далекоглядності керівництва ВКП(б) в умовах ворожого оточення

3

Громадянська освіта

Морванюк

Тема уроку №33: Практичне заняття “Створюємо шкільні правила разом”( написання та внесення змін до шкільного статуту )

4

Громадянська освіта

Морванюк

Тема уроку № 34: Практичне заняття “Участь училищної молоді у справах місцевої громади”.

( письмово визначте одну ключову проблему у училищі чи громаді, яка потребує вирішенню й може стати провідною ідеєю для створення молодіжної громадської організації ).

5

Технології

Кордонюк

Урок 27. Технологічна послідовність виго­товл­ення виробу: з’єднання деталей виробу між собою.

https://narodna-osvita.com.ua/7432-sposobi-zyednannya-detaley-virobu-mzh-soboyu.html

Зробити короткий запис

6

Технології

Кордонюк

Урок 28. Технологічна послідовність виго­товл­ення виробу: оздоблення виробу

7

Українська література

Харіна

Тема уроку №27: Колективізація і Голодомор

Завдання:

1.Опрацювати 16 параграф підручника, с. 127-134.

2.Запитання та завдання 1-9, с. 134

8

     

9