НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

 

19.06.2014

«Професійна компетентність як система знань та умінь»

У ВПУ № 7 завершила роботу навчально-практична конференція на тему «Підсумки діяльності педагогічного колективу щодо реалізації теоретичного  етапу роботи над науково-методичною проблемою та напрямом самоосвіти».

Робота конференції проходила секційно у 3 етапи 17 – 19 червня. Першовідкривачами стала секція викладачів загальноосвітніх предметів (Алфер’єва Т.В., Владимирова І.Й. Гринько Л.А., Мишелов М.В., Осадча О.О.,), підсумковою темою яких є «Розвиток творчих здібностей та креативного мислення в учнів як результат спільної навчально-педагогічної діяльності». Вони поділилися досвідом своєї роботи з колегами, представили свої напрацювання і розкрили їх роль для розвитку творчості та креативності учнів.

Наступного дня свої напрацювання представила інша секція у складі: Авраменко Г.В., Козарчук О.С., Логвіна С.П., Нестерчук Т.О., Ратушняк Р.В.. Їх темою була «Модернізація змісту професійно-практичної підготовки шляхом спільної  пошуково-дослідницької діяльності учнів та педагогів». Педагоги презентували свою роботу з цього питання, розкривши теоретичний аспект та підтвердивши все сказане прикладами спільної навчально-педагогічної діяльності.

На завершення конференції виступила секція №3 на тему: «Розвиток ключових компетенцій учнів під час уроків теоретичного та практичного навчання шляхом здійснення спільної  пошуково-дослідницької діяльності суб’єктів навчального процесу». До складу групи увійшли: Ігнатенко Л.С., Ковальова Л.О., Кордонюк С.В., Недосєкіна Н.В., Сулейманова С.М.       . Вони довели, що чітко з’ясували різницю між поняттями «компетентність» та «компетенція», та на прикладах показали форми спільної пошуково-дослідницької діяльності між учнем та педагогом.

Підсумком роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою училища та стосовно тем секцій стане публікація збірника тезисів у вигляді статей.

Гортаючи сторінки напрацювань та розглядаючи наочність, що були  представлені на виставку, ще раз переконуєшся – ідеалом сучасного навчання є особистість не з енциклопедичною, розвиненою пам’яттю, а з гнучким розумом, з швидкою реакцією на все нове, з повноцінними, розвинутими потребами дальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями.