17.06.2014

«Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня»

Для ВПУ № 7 вже стало традицією по закінченню кожного навчального року підводити підсумки роботи педагогічного колективу. Так і цього року з 17 червня розпочалася навчально-практична конференція на тему «Підсумки діяльності педагогічного колективу щодо реалізації теоретичного  етапу роботи над науково-методичною проблемою та напрямом самоосвіти», яка триватиме по 19 червня із представленням виставки навчально-методичних матеріалів.

Робота конференції проходить секційно у 3 етапи. Кожного дня участь беруть усі педагоги, але активними учасниками є весь склад секції.

Першовідкривачами стала секція викладачів загальноосвітніх предметів, підсумковою темою яких є «Розвиток творчих здібностей та креативного мислення в учнів як результат спільної навчально-педагогічної діяльності». Вони поділилися досвідом своєї роботи з колегами, представили свої напрацювання і розкрили їх роль для розвитку творчості та креативності учнів.

Зокрема, викладач української мови і літератури, технології Владимирова І.Й. активно використовує у своїй роботі творчий підхід до дітей. Про це свідчить велика кількість напрацювань учнів, їх творчі лабораторії та проекти.

Викладач географії Гринько Л.А. також приділяє значну увагу творчості, адже її учні створюють свої творчі проекти з предмету.

Алфер’єва Т.В., викладач історії, під час уроків залучає дітей до обігравання історичних подій та фактів, розвиває їх творчі задатки та нестандартне мислення для вирішення різноманітних ситуацій.

Викладач математики Осадча О.О. залучає учнів до створення дидактичного матеріалу з предмету, моделей геометричних фігур.

Викладач фізики та інформатики Мишелов М.В. навчає дітей створювати різні презентації, активізуючи їх фантазію та творчі задатки.

Гортаючи сторінки напрацювань та розглядаючи наочність, що представлені на виставку, ще раз переконуєшся – ідеалом сучасного навчання є особистість не з енциклопедичною, розвиненою пам’яттю, а з гнучким розумом, з швидкою реакцією на все нове, з повноцінними, розвинутими потребами дальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями.