- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Травень
14:41 Педагогічна взаємодія як фактор продуктивної діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу. | |
12 листопада 2015р. відбулося засідання квест-групи з питання педагогічної взаємодії суб’єктів навчально-виробничого процесу у напрямку організації виконання учнями творчих (дипломних) робіт. На засіданні було визначено напрямки діяльності квест-групи з даного питання на навчальний рік. Вирішено створити в методичному кабінеті інформаційний стенд «Готуємося до виконання та захисту творчих робіт» . Викладачами-консультантами було представлено тематику творчих (дипломних) робіт з професій: «Діловод; адміністратор», «Оператор комп’ютерного набору; секретар керівника (організації, підприємства, установи); діловод», та надані пропозиції по розробці тематики з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», «Молодша медична сестра з догляду за хворими; нянька». Велику увагу було приділено обговоренню питання щодо розробки змісту та вимог до написання пояснювальної записки до творчої роботи. | |
Переглядів: 466 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |