№ уроку

Предмет

Викладач

Завдання

1

Спец. догляд за хворими

Нестерчук

 Тема уроку №21: Догляд за хворими з ураженнями вуха.

Особливості догляду при опіках ЛОР-органів.

Завдання:

1.Опрацювати матеріал за посиланням

https://familytimes.com.ua/zdorovya/zahvoryuvannya-organiv-sluhu

http://bibliograph.com.ua/449-2/6.htm

2.Відповісти у зошиті на запитання:

·     поняття отиту та його лікування;

дії медичного працівника при опіках ЛОР-органів.

2

Спец. догляд за хворими

Нестерчук

Тема уроку №22: Догляд за хворими при захворюваннях спиного мозку та периферичної нервової системи.

Допомога і догляд при черепно – мозкових травмах, контузіях та їх наслідками.

Завдання:

1.Опрацювати матеріал за посиланням

https://studall.org/all3-68069.html

https://empendium.com/ua/chapter/B27.III.23.8.

2.Відповісти у зошиті на запитання:

·     основні принципи догляду за неврологічними хворими;

·     перша допомога при черепно-мозковій травмі;

алгоритм дій в кареті швидкої допомоги та в лікарні.

3

Загальний догляд за хворими

Нестерчук

Тема уроку № 58: Сублінгвальний спосіб застосування лікарських засобів.

Завдання:

1.Опрацювати матеріал за посиланням

https://pidruchniki.com/68207/meditsina/shlyahi_vved

2.Відповісти у зошиті на запитання:

·      ентеральний шлях введення лікарських засобів;

·      парентеральний шлях введення лікарських засобів;

інгаляційний шлях введення лікарських засобів.

4

Загальний догляд за хворими

Нестерчук

Тема уроку № 59: Зовнішнє застосування лікарських засобів.

Завдання:

1.Опрацювати матеріал за посиланням

https://studfile.net/preview/7360501/page:29/

2.Відповісти у зошиті на запитання:

·      зовнішнє застосування мазі та присипки на шкіру;

·      розтирання шкіри;

застосування пластиру та присипки.

5

Всесвітня історія

Харіна

Тема №34: Основні ідеї та течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух

Завдання:

1.Опрацюати 35 параграф підручника, с.166-169.

2.Запитання та завдання на с. 169 (1-10)

6

Всесвітня історія

Харіна

Тема №35: Узагальнення

Завдання:

Виконати тестові завдання:

1. Перша світова війна розпочалася:

а) у 1916 р.;                   б) у 1915 р.;                           в) у 1914 р.

Відповідь:

2. Приводом до початку Першої світової війни стало:

а) Потоплення американського пасажирського судна «Лузітанія»;

б) загальна мобілізація в Росії;                      в) убивство ерцгерцога Франца Фердинанда у Сараєві.

Відповідь:

3. Уперше танки були застосовані:

а) австро-угорською та німецькою арміями;     б) російською армією;   

в) англо-французькою армією.

Відповідь:

4. Уперше хімічна зброя була застосована у битві під:

а) Верденом;                       б) Іпром;                              в) Марною.

Відповідь:

5. В період фашистської диктатури Італія за формою правління була:  

А) демократія               Б) унітарна       В) республіка                           Г) монархія

Відповідь:

6. «Кришталева ніч» - це:  

А) масові репресії в Німеччині             Б) акції по знищенню євреїв    

В) державний переворот в Італії            Г) знищення опозиції А. Гітлеру в НСДАП

Відповідь:

7. Визначте роки громадянської війни в Іспанії:

А) 1918-20 рр.            Б) 1923-29 рр.             В) 1933-36 рр.                      Г) 1936-39 рр.

Відповідь:

8. Хто був лідером нацистського руху у Німеччині?

 А) Б.Муссоліні                Б) А. Гітлер                    В) Г. Гімлер                                   Г) В.Капп

Відповідь:

9. Нацисти прийшли до влади в Німеччині: 

А) цілком легітимно                              Б) шляхом державного перевороту   

В) в результаті народної революції      Г) в результаті «пивного путчу»

Відповідь:

10. Яка з цих країн пізніше всіх вийшла зі світової економічної кризи? 

А) Франція                                              Б) Великобританія           

В) США                                                    Г)  СРСР

Відповідь:            

11. Періодом роботи Вашингтонської конференції вважається:

а) листопад 1920 р. – лютий 1921 р.;     б) листопад 1921 р. – лютий 1922 р. 

в) листопад 1922 р. – лютий 1923 р.

Відповідь:

12. Укажіть хронологічну послідовність подій, зазначивши їхні дати:

А) Вступ у війну США;          

Б) Битва під Верденом ;                  

В) Початок підводної війни;

Відповідь: А -     ;    Б -     ;     В -      .

13. Укажіть хронологічну послідовність подій, зазначивши їхні дати:

А)Битва на Марні ;

Б)Військово-морська операція англо-французьких сил у Дарданелах;

В)Вступ у війну Росії.

Відповідь: А -     ;    Б -     ;     В -      .

14. Установіть відповідність між датами та подіями:

1) 1919 р.                                              а) Тріанонський договір

2)  1920 р.                                              б) Гаазька конференція

3)  1922 р.                                              в) Сен-Жерменський договір

Відповідь: 1 -     ;    2 -     ;     3 -      ..

7

Інформатика

Конотопцева

Тема 10. Адаптивна верстка

1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rR

2. Перейдіть за посиланням 1.

3.Відкрийте Урок 10. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com

4. https://naurok.com.ua/test/verstka-veb-storinok-71265.html

5. Перейдіть за посилання 4 пройдіть тест. Зробити скрін екрану з темою та оцінкою та надіслати на пошту.avtenuklilie@gmail.com

8

Інформатика

Конотопцева

Тема 11. Кросбраузерість

1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGAg

2. Перейдіть за посиланням 1.

3.Відкрийте Урок 11. Зробіть конспект і Написати есе «Життя без кросбраузерності». Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com

9