Звіт

директора Державного навчального закладу «Вище професійне училище №7 м. Миколаїв» Криницької Людмили Григорівни

про підсумки роботи педагогічного колективу у 2016-2017 навчальному році

Діяльність Державного навчального закладу «Вище професійне училище №7 м. Миколаїв» здійснювалась згідно з вимогами основних нормативних документів: ст. 53 Конституції України, Закону України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), Національної доктрини розвитку освіти, Концепції профільного навчання в старшій школі, Концепції національного виховання, Статуту училища.

У процесі реалізації мети – підготовка компетентного, конкурентоздатного кваліфікованого робітника – навчальний заклад керувався чинним законодавством про освіту, договорами про співпрацю з підприємствами і установами Миколаєва та Миколаївської області.

Продуктивною є робота по співпраці з роботодавцями й соціальними партнерами: ТОВ «Сервісний Центр «Металург», ТОВ Морський порт «Ніка Тера», ТОВ «Миколаївський тепловозоремонтний завод», Миколаївська обласна дитяча лікарня, Міська лікарня швидкої медичної допомоги, обласні та районні військові комісаріати, департамент праці та соціального захисту населення, ТОВ МСП «НТ «Норма-Центр», ЗОШ Корабельного і Вітовського районів та інших шкіл м.Миколаєва й Миколаївської області, ТОВ «Енергоремонт», ТОВ «Електра», ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», Жовтнева ЦРЛ, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, ПФУ Корабельного і Вітовського районів, ОСББ «Співдружність», сільські ради Вітовського району та ін.

Розпочато співпрацю в напрямі професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників з професій «Молодша медична сестра з догляду за хворими. Нянька. Гувернер» з Миколаївським обласним будинком дитини.

У 2017 році план прийому за державним замовленням виконано в обсязі 153 учнів, що складає 89%. Загальний контингент учнів у 2016/2017 н.р. складав 304 особи. Випуск учнів у 2017 р. - 114 осіб, з них: 3 особи отримали дипломи кваліфікованого робітника з відзнакою, 56 осіб – отримали атестати про повну загальну середню освіту, 8 учнів завершили навчання за свідоцтвами про отриману кваліфікацію.

Здійснено професійно-технічне навчання 40 слухачів - за кошти фізичних осіб.

Протягом минулого навчального року відраховано 35 учнів (11,5%) з об’єктивних причин та за власним бажанням. Станом на 01.07.2017 року перевідний контингент училища складає 120 учнів.

Реалізуючи стратегічну мету в напрямі прозорого забезпечення регіонального ринку праці фахівцями, в яких є нагальна потреба, навчальний заклад проліцензував професію «слюсар-сантехнік» та зменшив провадження ліцензованої діяльності з професій: «оператор комп’ютерного набору; електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин», «оператор комп’ютерного набору; секретар керівника; діловод».

Протягом 2016/17 н.р. учні брали участь в училищних, міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах й змаганнях, в оновленні комплексно-методичного забезпечення професій. Результатом роботи є:

-Смирнова Марія (252 група) посіла ІІІ-є місце в обласному етапі XVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та в обласному етапі VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

-Бєглиця Тетяна (262 група) вступила до наукової секції з базового предмету "Географія" територіального відділення Малої Академії Наук України у м. Миколаєві;

- Нікогосян Такуї (362 група) - участь у IV Всеукраїнському конкурсі есе «Я-європеєць»;

- участь учнів в обласній олімпіаді Академії гардемаринів НУК ім. адмірала Макарова з англійської мови: Бєгліця Тетяна (262 група), Вєлєшку Тетяна (152 група), Хмилко Лідія (152 група), Листопад Діана (162 група);

-участь у ІІ етапі регіональної інтернет-олімпіади з прикладної лінгвістики: Василишина Юлія (262 група), Ніконов Максим (352 група), Проценко Ганна (352 група);

- участь у Всеукраїнському конкурсі-грі «Puzzle» - 18 учнів (І місце -7 учнів; ІІ місце – 3 учня; ІІІ місце – 1 учень);

- Василишина Юлія (262 група) - участь у ІІ етапі обласної олімпіади зі спецдисциплін серед учнів професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області з предметів «Українське ділове мовлення», «Українське ділове мовлення і редагування службових документів».

-Бобров Олег (312 група) посів ІІ місце у ІІ-му (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів Миколаївської області з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»;

- Смирнова Марія (група 252, майстер в/н Борисюк О.П.) – участь у навчально-практичній конференції обласного центру по роботі з молоддю професійно-технічних навчальних закладів: «Психолого-педагогічні умови формування та розвитку обдарованості учнівської молоді» (м. Первомайськ) презентувала інформаційно-дослідницький проект «Творчість – крила професії».

Тріска Вікторія (група 352), голова учнівського самоврядування, отримувала стипендію Міського голови за активну участь та плідну роботу у навчальному та виховному процесі училища.

10-14 квітня 2017 року пройшов Другий фестиваль творчих здобутків «Від ідеї до успіху», де учні та педпрацівники професійно представили сумісні навчально-дослідницькі проекти, творчі роботи, які зі старту Першого фестивалю вдосконалились, поєднались з сучасністю і відкрили нові погляди на професії, загальноосвітні та спецпредмети.

Гостями фестивалю були батьки, соціальні партнери, роботодавці, колеги з ПТНЗ м. Миколаєва, учні ЗОШ Корабельного району.

Учні училища спільно із педагогами професійно презентували навчально-дослідницькі проекти, творчі роботи і майстер-класи:

• «Здоров’я дитини – це запорука розвитку» - догляд за дитиною; вимірювання тиску, ваги, накладання пов’язки (професія: молодша медична сестра з догляду за хворими; нянька; гувернер).

• «Створення іменного перекидного календаря» (професія: оператор з обробки інформації та програмного забезпечення).

• «Перші професійні кроки – запуск двигунів» (професія: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування).

• «Секретні функції, про які ви не знали – робота в текстовому редакторі» (професія: секретар керівника (організації, підприємства, установи); адміністратор).

• «Розрахунок моєї майбутньої заробітної плати - основи бухгалтерського обліку» професія: обліковець з реєстрації бухгалтерських даних.

• «Економія енергоресурсів в роботі – розділення робочого місця» (професія: електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин).

• Хімічне шоу - «Хімія в побуті».

Традиційно в ході фестивалю відбувся день самоуправління, під час якого учні стали дублерами своїх викладачів, майстрів виробничого навчання та адміністрації училища.

Під керівництвом учнівської адміністрації уроки проходили згідно навчального плану.

У 2016-2017 навчальному році заклад завершив роботу над ІV узагальнюючим етапом навчально-методичної проблеми: «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу». Саме це питання розглядалося на підсумковій навчально - практичній конференції. Тема: «Аспекти розвитку компетенції педагогічної діяльності у поєднанні з продуктивною навчальною діяльністю». Результатом роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою стала реалізація основних завдань освіти: надати учневі певний обсяг знань, вмінь та навичок та навчити його здобувати знання самостійно та реалізовувати їх у нестандартних та життєвих ситуаціях Конференція проходила в інтерактивній формі з вирішенням проблемних питань в стилі «контраргумент».

З метою вдосконалення системи роботи щодо забезпечення якісної навчально – педагогічної діяльності учасниками конференції запропонована модель наставництва як процесу та наставника, як суб’єкта освітнього процесу.

Результатом роботи конференції є:

1. Навчально-методична тема : «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу» вважається реалізованою.

2.Розпочати реалізацію навчально-методичної проблеми: «Інтенсифікація навчально-виробничого та виховного процесу шляхом інтеграції змісту освіти та форм і видів навчально-педагогічної діяльності» відповідно до розробленої структури (3роки 2017-2020рр..)

3.Продовжувати впровадження моделі наставництва шляхом створення умов для самореалізації, формування ініціативи та творчої активності, сприяння професійному зростанню педагогічних працівників.

У листопаді 2016 року в училищі стартував проект «Калейдоскоп методичних уроків професійно-практичного навчання». Мета проекту: впровадження перспективного досвіду роботи майстрів виробничого навчання, що мають педагогічні звання, з метою демонстрації різнопланових методик проведення уроків з професійно-практичної підготовки. В рамках проекту уроки виробничого навчання презентували:

-Ратушняк Р.В., майстер виробничого навчання І категорії, (професія: Секретар керівника (організації, підприємства, установи); Адміністратор). Методична мета: «Складання і оформлення довідок».

-Борисюк О.П., майстер виробничого навчання ІІ категорії, (професія «Нянька). Методична мета:

-Козарчук Ольга Станіславівна, майстер виробничого навчання ІІ категорії, (професії Секретар керівника (організації, підприємства, установи); Адміністратор). Методична мета:

-Авраменко Г.В., майстер виробничого навчання І категорії, (професія «Гувернер»). Методична мета:

-Ковальова Л.О., майстер виробничого навчання І категорії, (професія «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування). Методична мета:

-Недосєкіна Н.В. майстер виробничого навчання ІІ категорії, (професія «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»). Методична мета:

-Ігнатенко Л.С., майстер виробничого навчання, (професія «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»). Методична мета:

-Кордонюк С.В., майстер виробничого навчання 11 т.р., (професія «Адміністратор»). Методична мета:

-Гуменюк Н.В., майстер виробничого навчання, (професія «Молодша медична сестра з догляду за хворими»). Методична мета:

-Логвіна С.П., майстер виробничого навчання, (професія «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування). Методична мета:

Проведені відкриті уроки теоретичного навчання: з англійської мови - тема: «Страви. Умовні речення 2-го типу» (викладач Храпова Т.В.), нетрадиційний урок з економіки - тема: «Переваги і загрози глобалізації» (викладач Гринько Л.А.), екологічна конференція «Глобальні проблеми людства» (Кравченко Т.Ю., викладач біології та хімії), урок – ділова гра «Проведення піар-кампанії» з предмету «Паблік рілейшнз», професія «Адміністратор»( викладач Коваль Н.В.).

Однією з форм колективної методичної роботи є педагогічні читання, проведення яких стало традиційним для педагогічного колективу. У січні 2017 року відбулися щорічні педагогічні читання, проведені у формі методичного дискусійного клубу. Тема: «Продуктивна єдина модель компетентного учня на базі сформованих компетенції в процесі спільної (майстри, викладачі) навчальної діяльності як продукт освітнього процесу». Захід відбувся в рамках IV узагальнюючого етапу науково-методичної проблеми «Формування та розвиток ключових компетенцій учнів через здійснення спільної пошуково-дослідницької діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу».

В процесі роботи були використані інтерактивні, індуктивні, дедуктивні методи і прийоми. Творчі групи охарактеризували етапи формування компетентного учня, розповіли про технології, що використовуються ними в навчально-педагогічній діяльності.

Результатом роботи стала продуктивна модель компетентного учня училища – майбутнього кваліфікованого робітника, сформованого в процесі навчання.

На обласних педагогічних читаннях «Теорія і практика впровадження інноваційних технологій навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників» гідно презентувала власний досвід роботи Козарчук О.С., майстер виробничого навчання. Тема виступу: «Хмарні технології – шлях до формування професійної траєкторії розвитку учня».

На виставці методичних надбань навчальних закладів, організованої в рамках педагогічних читань, наш заклад гідно представив методичні та навчальні посібники, методичні рекомендації й розробки, матеріали про досвід роботи, впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій, інтерактивних методів організації навчання й виховання учнів тощо, – напрацьованих протягом 2016 – початку 2017 років.

Удосконалити всебічний розвиток учня, виховувати вміння співпрацювати в команді, відповідальність, естетичний смак один з пріоритетів, який реалізується навчально-педагогічною діяльністю. Продуктивною стала робота з оновлення комплексно-методичного та матеріально-технічного забезпечення професій відповідно до державних стандартів ПТО. Учні виконали та захистили творчі навчально-практичні проекти:

- «Сучасні енергетичні технології – фактор забезпечення здоров’я дітей дошкільних закладів», керівник Ковальова Л.О., гр.111;

- макет «Універсальна медична палата», керівник Нестерчук Т.О., гр.352.

- макет «Дитяча медична палата», керівник Борисюк О.П., гр.252.

- «Малі архітектурні форми», керівник Осадча О.О., гр.322, в комплекс якого ввійшли: 1 частина - це створення паркової зони , а ІІ частина– створення макету скульптур. Мета проекту: поєднання у розрізі загальної середньої освіти взаємодію навколишнього середовища, сучасної моделі архітектурних форм і напрямок обраної професії.

З метою популяризації результатів навчально-педагогічної діяльності, розповсюдження перспективного досвіду роботи здійснюється співпраця із всеукраїнським виданням - журнал «Профтехосвіта». У №5, 2017 р. надрукована стаття викладача вищої категорії Сандольської С.С. «Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів на уроках фізики в ПТНЗ», готуються до друку статті педагогів Нестерчук Т.О., Гринько Л.А., Алфер’євої Т.В., Храпової Т.В., Ничипоренко В.А., Миндру І.В., Осадчої О.О.

Атестація педпрацівників протягом 2016-2017н.р. відбувалася на основі загальних вимог до кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, стажу безпосередньої педагогічної роботи та роботи на займаній посаді, рівня їх професіоналізму та ступеня володіння ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу, результативності та позитивної динаміки навчальних досягнень, творчості, ініціативи, якості навчально-методичної роботи.

Робота атестаційної комісії училища була прозора і продуктивна. Детально вивчалась система роботи педагогів, які атестувалися.

На підставі рішення атестаційної комісії у 2016-2017 навчальному році було проведено чергову атестацію педагогічних працівників:

Підтверджено кваліфікаційну категорію:

- «спеціаліст першої категорії» Закамалдіну В.Б., викладачу фізичної культури;

- «спеціаліст першої категорії» Борисюк О.П., викладачу української мови і літератури;

Присвоєно кваліфікаційну категорію:

- «спеціаліст першої категорії» Ничипоренко В.А., викладачу зарубіжної літератури;

- «спеціаліст першої категорії» Храповій Т.В., викладачу іноземної мови.

Рішенням атестаційної комісії департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації були атестовані:

- Криницька Л.Г., директор ВПУ 7 м. Миколаїв на відповідність займаній посаді;

- Морванюк О.Л., заступник директора з виховної роботи на відповідність займаній посаді.

Курсову перепідготовку, стажування викладачі та майстри виробничого навчання проходять відповідно до плану.

Якісний склад педагогічних працівників свідчить про підвищення успішності роботи закладу. Так, на кінець 2016-2017 н.р. якісний склад викладачів становить:

•спеціаліст вищої категорії – 5, з них «старший викладач» - 3, що складає 31,25%

•спеціаліст І категорії – 3, що складає 18,75%

•спеціаліст II категорії – 8, що складає 50%

•спеціаліст - 1, що складає 6,25%

Якісний склад майстрів виробничого навчання становить:

•12 тарифний розряд – 7, з них педагогічне звання:

«майстер виробничого навчання І категорії» - 3, що складає 25%

«майстер виробничого навчання ІІ категорії» - 3, що складає 25%

•12 тарифний розряд – 1, що складає 8,3%

•11 тарифний розряд – 2, що складає 16,6%

•10 тарифний розряд – 1, що складає 8,3%

•8 тарифний розряд – 2, що складає 16,6%.

Виховна робота в училищі проводилася відповідно до річного плану згідно із нормативно – правовими актами, документи Міністерства освіти і науки України.

В училищі створена цілісна система, що сприяє формуванню і розвитку здібностей учнів у різних сферах.

Постійно ведеться робота по соціальному захисту і підтримці учнів-сиріт і учнів, позбавлених батьківського піклування, та соціально незахищених категорій. Всі учні з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування отримують пільги, доплати, компенсації згідно чинного законодавства. Для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування створено належні побутові умови для проживання у гуртожитку. Станом на 1 вересня 2016-2017 н.р. в училищі учнів пільгової категорії – 33.

З них :діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування під опікою – 6 учнів.

- на повному державному утриманні (під опікою навчального закладу) 19 учнів;

- дітей- інвалідів-5 учня;

чорнобильців- 3 учня.

В гуртожитку училища проживало – 37учнів, з них 8 учнів з категорії «діти-сироти».

З метою організації роботи з профілактики правопорушень серед учнів і координації дій з адміністративно – правоохоронними органами в училищі постійно діє Штаб профілактики правопорушень.

Виконуючи основні завдання виховання учнів педагогічний колектив використовує різноманітні форми і методи роботи: колективні творчі справи, інформаційні дні, виховні години, бесіди ,презентації навчальних груп, круглі столи, інформаційно-розяснювальна робота, конкурси стінних газет, рефератів.

В училищі організовано роботу гуртків: художньо-естетичний, технічний, спортивний. Гурткова робота в училищі сприяє створенню середовища, де забезпечуються умови інтелектуального, духовного і фізичного розвитку дітей, реалізація їхнього творчого потенціалу в галузі позашкільної освіти і виховання та створюються комфортні умови соціальної адаптації до умов реального життя. Результативність роботи гуртків визначається за участю вихованців в олімпіадах, конкурсах, змаганнях, концертах художньої самодіяльності тощо.

Гурток «Технічної творчості» (кер. гуртка Сандольська Світлана Сергіївна):

- учнями групи № 322 оновлено 5 – системних блоків та підтримувалась техніка в лабораторії № 9;

- учні групи № 312 працювали над стендом «Вивчення послідовного та паралельного зєднання провідників»;

- Бобров Олег, учень групи № 312, вдосконалював знання, працюючи з програмою «Електроний вайфаєр».

Учні гуртка «Загальної фізичної підготовки» (кер. гуртка Румянцев Костянтин Борисович) приймали участь в заходах:

-Олімпійський тиждень;

-естафета «Золота осінь»;

-обласні змагання з легкої атлетики юнаки – 9 місце, дівчата – 8 місце;

-обласні змагнання з настільного тенісу дівчата – 8 місце, хлопці – 3 місце;

-обласні змагання з шахів юнаки - 5 місце, дівчата – 6 місце;

-обласні змагання з волейболу юнаки - 8 місце, дівчата – 9 місце;

-обласні змагання з міні футболу юнаки - 6 місце;

-козацькі розваги;

-змагання зі стрільби;

-естафета квест «Знайди скарб».

Гурток «Театрального містецтва» (кер. гуртка Брояк Миколай Іванович) має певні результати:

-обласний конкурс «Посмішка Мельпомени» серед театральних колективів ПТНЗ, де наші учні посіли ІІІ- місце;

- обласний конкурс серед команд КВК учнів ПТНЗ, де наші учні групи № 152 Мальцева Є., Вєлєшку Т., Гачок Н., Малихіна І., Хмилко Л., Литовець Л., Васькова К.- посіли ІІІ- місце;

- святковий концерт до дня відкритих дверей;

- конкурс читців, присвячений Дню писемності;

- свято останнього дзвоника.

Головна увага приділялася правовому та превентивному вихованню, завданням якого є сприяти становленню активної позиції учнів щодо реалізації прав і свободи людини, надати основні правові знання, сформувати мотивацію та вміння, необхідні для відповідальної участі молоді в громадському житті, створити умови для набуття учнями досвіду громадянської дії, демократичної поведінки та конструктивної взаємодії, а також подолання безпритульності, бездоглядності дітей, проявів насильства та правопорушень серед неповнолітніх. Навчальним закладом розроблений та затверджений сумісний план роботи училища зі Службою у справах дітей Корабельного району і кримінальною поліцією у справах дітей Корабельного району на 2016-2017 навчальний рік. Спільно проводиться постійна профілактична робота з учнями з девіантною поведінкою щодо попередження та скоєння правопорушень. Серед учнів училища проводиться просвітницька робота «Рівний-рівному» з пропаганди здорового способу життя. Були проведені тижні здорового способу життя, проведені заходи присвячені Всесвітньому дню здоров'я, тиждень права.

Не менш важливим напрямом виховання учнів в училищі є громадянське виховання, формування національної свідомості та самосвідомості, любові до рідної Землі, свого народу, бажання працювати заради розквіту своєї держави, готовності її захищати.

Шляхами реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі є насамперед тематичні місячники та декади: місячники військо-патріотичного виховання ( щорічно проводяться у жовтні, грудні та квітні-травні), декада правових знань (грудень), День пам’яті до дня Перемоги (військово-патріотичний захід з залученням дітей до варіння польової каші). До визначних подій в житті країни в училищі проходять уроки мужності, години пам’яті, виховні години. Велику роль у патріотичному вихованні учнів відіграють також екскурсії по визначним місцям нашого міста, музеям, виставкам.

Актуальним напрямком виховної роботи залишається формування в учнів навичок культури здоров’я, безпечної поведінки, уміння робити єдино-правильний вибір на користь здорового способу життя, підвищення рівня їх інформованості з питань профілактики тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу.

Формування в учнів комплексу особистісних якостей та рис характеру, які є основою специфічного способу мислення та спонукальною силою повсякденних дій, учинків, поведінки – є завданням морально-етичного виховання. З цією метою в училищі проводились бесіди та виховні години: «Толерантна людина. Яка вона?»; «Що таке жити красиво?». Тематичні виховні години: до Міжнародного Дня боротьби зі СНІДом, Міжнародного Дня боротьби з наркоманією, Дня соціальної справедливості.

Значна увага приділялась родинно-сімейному вихованню. Метою якого є гармонійний всебічний розвиток молоді, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, формування в учнів моральних цінностей з позиції її добра, справедливості, правди, людяності, розуміння пріоритету виховання дітей у сім'ї та гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім'ї у житті суспільства.

Традиційно в училищі проводились конкурси стіннівок різної тематики, які щоразу відкривали нові таланти та допомагали зрозуміти світогляд учнів.

Класні керівники та майстри виробничого навчання широко впроваджують інтерактивні методи і форми роботи для формування в учнів цілісного ставлення до прекрасного. Різноманітні свята, заочні подорожі, рольові ігри, походи до музею, розвивають в молоді естетичний смак, поглиблюють їх знання про культурну спадщину рідного народу, пробуджують творчі бажання. Таким чином, створена в училищі система виховання, в основі якої лежить широке впровадження інноваційних педагогічних технологій, забезпечує ефективність навчально-виховного процесу, створює умови для соціалізації особистості, розвитку її здібностей, розкриває перспективи участі молоді у політичних та громадських структурах.

З метою формування інформаційного освітнього середовища в училищі постійно функціонує веб-сайт, (адміністратором та постійним координатором якого є Козарчук О.С.), який вирізняється цікавим дизайном, має фото- та відеоматеріали про життя закладу, містить багато корисної інформації для учнів, їх батьків та абітурієнтів. Протягом 2016-2017 навчального року здійснювалось постійне оновлення інформації. За підсумками вебометричного рейтингу українських навчальних закладів професійно-технічної освіти – учасників конкурсу на кращий веб-сайт закладів освіти у 2017 році, що проводиться інтернет Асоціацією України та Міністерством освіти і науки України встановлено, що веб-сайт ВПУ 7 на належному рівні пропагандує престижність робітничих професій у суспільстві, чим сприяє покращенню профорієнтаційної роботи серед населення та займає 37 місце.

Популяризація закладу, профорієнтаційна робота з учнівською молоддю один з головних напрямів роботи училища. З цією метою запроваджено різні форми і методи роботи: педагогічні працівники закріплені за школами та мікрорайоном училища; розміщуються оголошення про прийом і умови навчання в засобах масової інформації та у міському транспорті; виготовляються рекламні буклети, плакати, банери; створено персональний сайт училища; проводяться «Дні відкритих дверей» для учнів шкіл м. Миколаєва та області; училище бере участь у ярмарках професій, проводяться спортивно-масові та виховні заходи із запрошенням до участі учнів шкіл; педагогічні працівники проводять агітаційні виступи перед колективами підприємств міста та області.

Як результат співпраці із ЗОШ Корабельного району (№№ 29, 49) – здійснення допрофесійної підготовки учнів 10-их та 11-их класів з галузевих напрямів: енергетика, медицина, інформаційно-комунікаційні технології.

Училище співпрацює із обласним центром зайнятості, який надає перелік топ-вакансій по регіону; сумісно з центрами зайнятості аналізується та корегується план прийому за окремими професіями. За замовленнями роботодавців протягом року здійснено цільове навчання слухачів з питань охорони праці.

Залишається гострою проблема формування та збереження учнівського контингенту.

З метою надання училищем платних послуг населенню, відповідно до положення, постійно надавалась відповідна інформація через засоби масової інформації тощо.

Організовано внутрішньоучилищний контроль відповідно до плану-графіку: перевірявся стан викладання предметів та виробничого навчання з усіх професій, ведення зошитів для контрольних та лабораторно-практичних робіт, підготовки педагогів до уроку, ведення облікової документації, виховної роботи з учнями, відвідування занять учнями училища, профорієнтаційної роботи, організації навчально-виробничої діяльності та виконання фінансового плану, комплексно-методичного забезпечення предметів, індивідуальної та колективної методичної роботи з виданням підсумкових наказів.

Письмових звернень громадян не надходило. Трудова та виконавська дисципліна на задовільному рівні, грубих порушень не зафіксовано.

Кадрове забезпечення протягом року на рівні питомих потреб, середньорічний показник вакансій складає 1% серед майстрів виробничого навчання. Плинність кадрів протягом 2016 – 2017 навчального року незначна, об’єктивно обумовлена, звільнення відбувалися за власним бажанням та за погодженням сторін.

Діяльність педагогічного колективу здійснювалася відповідно до річного плану училища на 2016-2017 навчальний рік, розділи якого виконано на 93,7%. Це пов’язано з паралельним виконанням річного плану роботи училища та річних планів роботи департаменту освіти, науки та молоді, НМЦ ПТО у Миколаївській області, що призводить до перенасиченості навчально-виробничого та виховного процесу різноманітними заходами.

Проведена робота щодо удосконалення естетичного вигляду училища, створення комфортних умов перебування учасників навчального процесу. Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня. Кошторис видатків за 2016 рік та період 2017 року опрацьовано. Видатки на придбання товарів довгострокового користування та проведення капітальних ремонтів з державного бюджету не виділялися. Основними джерелами власних надходжень є надання платних послуг, які в свою чергу потребують оновлення та розвитку. За період вересень 2016 р. – липень 2017 р. надійшло 233684 грн.

Проведення поточних, в тому числі косметичних ремонтів, отримання послуг здійснювалось за рахунок коштів загального (65469грн.) та спеціального фонду (33853 грн.). Придбано обладнання та інші засоби: за рахунок коштів загального (104095грн.) та спеціального фонду (74496 грн.). Протягом 2016-2017 н.р. проведено:

- поточний ремонт навчальних кабінетів: природничих, суспільних та загально професійних предметів; математики та креслення;

- модернізацію навчальних приміщень: кабінет-лабораторія фізики та професійно-теоретичних предметів з професій: електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, електромонтажник силових мереж та електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; кабінет гуманітарних предметів та предметів професійно-теоретичної підготовки загально- педагогічного циклу;

- у інших навчальних приміщеннях - косметичний ремонт та оновлення навчально-матеріальної бази.

У всіх навчальних приміщеннях встановлено сучасні аудиторні дошки, замінено меблі, оновлено робочі місця викладачів і майстрів в/н.

Продовжилась робота благодійного фонду. Кошти витрачались відповідно до положення: на придбання спортінвентарю, оновлення навчально-матеріальної бази. Протягом всього навчального року удосконалювалися та оновлювалися паспорти майстерень, лабораторій, кабінетів, КМЗ. Заробітна плата, стипендія, оплата за комунальні послуги виплачується своєчасно.