12:18
ПЕРШИЙ УРОК: «Від проголошення незалежності до нової України».

На сучасному етапі розвитку освіти модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні навички думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов. Зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення предметів можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використання таких форм, методів навчання, що збуджують пізнавальний інтерес і стимулюють самостійне мислення учнів.

В.О.Сухомлинський зазначав: «Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції». Тому педагогічний колектив ДНЗ «ВПУ №7 м. Миколаїв»  спрямував  творчі зусилля на впровадження інтерактивних методів навчання під час проведення першого уроку «Від проголошення незалежності  до нової України».

Відомий педагог П. П. Блонський наголошував на тому, що в процесі інтерактивного навчання вчитель виступає в ролі організатора, лідера групи учнів. Саме це підтвердили викладачі закладу, залучивши учнів 3 курсу Покідька Романа, Шепель  Ірину, Тріску Вікторію (група 352), Савічеву Аліну    (група 262) до підготовки й проведення  уроку для першокурсників, стверджуючи, що  за умов інтерактивного навчання учень вчиться робити свідомий вибір серед широкого спектра альтернатив і брати на себе відповідальність  приймати самостійні рішення щодо розв’язання  задач і вправ, адже кредо інтерактивного навчання звучить:

Те, що я чую, я забуваю. 
Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. 
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. 
 Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. 
 Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. 
 Набагато важливіше навчити, ніж просто розповісти.

Провідною ідеєю уроку стала любов до України, формування національної свідомості, самовідданість і патріотизм, активна громадянська позиція, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну, особиста відповідальність за долю держави.

Першокурсникам були запропоновані розвиваючі завдання, дискусійні запитання,  практичні вправи, що сприяють розвитку мислення, зокрема: «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Прес-метод», «Мозковий штурм» тощо. Також учні відповідали на експрес - запитання: «Мовознавство для допитливих», «Дерево мудрості».

Урок супроводжувався мультимедійною презентацією та відеороликами; були представлені портрети відомих людей України, лунали патріотичні вірші про Україну. Також бібліотекарем училища Мойсеєнко Н.О. було організовано книжкову виставку «З Україною в серці».

Наприкінці заходу учні поділилися позитивними емоціями, тому з впевненістю можна сказати, що перший урок 2016-2017 навчального року пройшов на високому рівні. 

                                               Методист училища     Ничипоренко В.А.

Переглядів: 279 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: