Субота, 23.02.2019, 16:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДНЗ "Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв"

Головна » 2017 » Червень » 16 » Підсумкова навчально - практична конференція
21:32
Підсумкова навчально - практична конференція

2016 - 2017 навчальний рік – рік роботи закладу над ІV узагальнюючим етапом навчально-методичної проблеми: «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу».

Результатом роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою стала реалізація основних завдань освіти: надати учневі певний обсяг знань, вмінь та навичок та навчити його здобувати знання самостійно та реалізовувати їх у нестандартних та життєвих ситуаціях.

15 червня в училищі відбулася підсумкова навчально - практична конференція: «Аспекти розвитку компетенції педагогічної діяльності у поєднанні з продуктивною навчальною діяльністю».

Конференція проходила в інтерактивній формі з вирішенням проблемних питань в стилі «контраргумент».

 

 

Педагогічні працівники, працюючи групами, презентували набутий досвід роботи з проблем та шляхів реалізації пріоритетних напрямів у процесі формування компетентності в реальних умовах навчально - педагогічної діяльності та розвитку компетенцій.

З метою вдосконалення системи роботи щодо забезпечення якісної навчально – педагогічної діяльності учасниками конференції запропонована модель наставництва як процесу та наставника, як суб’єкта освітнього процесу.

Результатом роботи конференції є:

1. Навчально-методична тема: «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу» вважається реалізованою.

2. Розпочати реалізацію навчально-методичної проблеми:

«Інтенсифікація навчально-виробничого та виховного процесу шляхом інтеграції змісту освіти та форм і видів навчально-педагогічної діяльності» відповідно до розробленої структури (3 роки 2017-2020 рр.)

3. Продовжувати впровадження моделі наставництва шляхом створення умов для самореалізації, формування ініціативи та творчої активності, сприяння професійному зростанню педагогічних працівників.

 

Методист Ничипоренко В.А.

Переглядів: 94 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: