12:11
Робота педагогічного колективу під час зимових канікул

За вікном січень… Початок Нового року… В училищі така незвична тиша… Учні - на канікулах…

Але педагогічний колектив нашого закладу під час зимових канікул працював дуже плідно.

Так, 4 січня відбулися щорічні педагогічні читання за темою: «Теоретично-моделюючий зміст роботи з реалізації І (аналітико-теоретичного) етапу науково-методичної проблеми: «Інтенсифікація навчально-виробничого та виховного процесу шляхом інтеграції змісту освіти та форм і видів навчально-педагогічної діяльності». Форма проведення: педагогічна майстерня «Від ідеї до успіху».

Члени методичних комісій підготували креативні виступи - презентації щодо реалізації І етапу науково-методичної проблеми, висвітливши її мету, задачі, проблеми та перспективи.

Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання професій сфери послуг та промисловості (голова Нестерчук Т.О.) ознайомила з уже напрацьованими теоретичними аспектами теми - « Процес інтеграції різних сфер науково-педагогічної діяльності». Було вказано на те, що основними напрямами перебудови навчання є інтенсифікація та оптимізація навчального процесу, можливі шляхи інтенсифікації педагогічного процесу в навчальному закладі з метою вдосконалення професійної підготовки учнів.

Методичні комісії викладачів та майстрів виробничого навчання професій, пов’язаних з роботою в офісі (голова Гринько Л.А.) та професій енергетичної галузі (голова Сандольська С.С.) опрацювали тему «Форми і методи педагогічної діяльності». Педагоги дали характеристику педагогічній діяльності, вказали на її функції та особливості.

Члени методичної комісії викладачів загальноосвітніх предметів (голова Храпова Т.В. ) розкрили тему «Процес інтеграції змісту освіти». Педагоги акцентували увагу на необхідності інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу, мотивувавши це тим, що інтеграція є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання.

Бібліотекар Мойсеєнко Н.О. запросила на педагогічні читання гостей з міської науково-педагогічної бібліотеки: Радутну Наталю Василівну, завідуючу інформаційно-бібліографічним відділом та Кременцову Наталю Валентинівну, головного бібліотекаря з метою огляду періодичних видань, що висвітлюють теоретичні питання щодо науково-методичної теми нашого педагогічного колективу. Також була оформлена виставка періодичних видань.

Всі виступи базувалися на ключових компетенціях: співпраця, адаптація самонавчання, комунікація, пошук, навчання тощо. В процесі обговорення питань педагогами був поставлений наголос на тому, що нікому не можна дати освіту на засадах якоїсь окремої науки, що інтеграція є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів і учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Провідною темою виступів кожної групи були необхідність інтенсифікації навчально-виховного процесу саме у нашому навчальному закладі та доцільність застосування різноманітних засобів інтенсифікації навчання.

А вже 11січня відбулося чергове засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто декілька важливих питань, а саме:

1. Аналіз підсумків навчально-виробничого процесу за І семестр 2017-2018 навчального року.

2. Дієве партнерство із ЗОШ – запорука успішної профорієнтаційної роботи.

3. Модернізація навчальних приміщень як складова якості навчально-виробничого й виховного процесу.

4. Багатоваріантність форм, методів, засобів та шляхів взаємодії соціальних партнерів і училища - чинник підвищення мотивації навчання.

З першого питання виступили Коваль Н.В., заступник директора з навчально-виробничої роботи, яка висвітила основні результати діяльності педагогічного колективу протягом першого семестру та Морванюк О.Л., заступник директора з виховної роботи, яка дала оцінку виховній роботі училища, вказала на недоліки в роботі педагогічного колективу та запропонувала шляхи їх подолання.

Профорієнтація є пріоритетним напрямком роботи навчального закладу і складним питанням сьогодення. Саме від виконання державного замовлення залежить майбутнє училища. Куратор профорієнтаційної роботи Алфер’єва Т.В. проаналізувала стан проведеної роботи членами агітаційних бригад. Були поставлені задачі та зроблено наголос на тому, що профорієнтаційні заходи мають проводитися систематично й неперервно. З метою популяризації окремих професій наш заклад плідно співпрацює з обласним та Корабельним центрами зайнятості.

Також було розглянуто питання впровадження і апробації оновленої моделі моніторингу навчально-педагогічної діяльності з метою забезпечення прозорості результатів роботи, оскільки моніторинг націлює на постійне спостереження за будь-яким процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату. В умовах модернізації національної освіти це є важливим, адже дає змогу своєчасно усунути можливі прорахунки та розробити стратегію подальшої роботи. Тому діяльність нашого закладу потребує постійного пошуку раціональних підходів до оцінювання власних успіхів згідно з поставленою метою, а також прийняття раціональних рішень. Кожен педагог і учень повинні чітко окреслити той бажаний результат (перспективну мету), якого вони досягнуть у процесі співпраці.

Криницька Л.Г., директор училища, в своїй доповіді звернула увагу на необхідність модернізації оснащення навчально-технічної бази закладу.

То ж робота педагогічного колективу на різдвяні свята була дуже продуктивною та корисною.

Переглядів: 470 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: