10:49
Відкритий урок Гринько Л. А.

«Суд іде! Прошу всіх піднятись» - так розпочався відкритий урок викладача висшої категорії Гринько Л.А. 30.03.2017 р. у каб. № 6.

«Оголошую суд відкритим! Підсудний «глобалізація» - вам слово!» - так проходив урок з предмету «Економіка» на тему «Переваги і загрози глобалізації».

Головуючим «суддею» був викладач: Гринько Людмила Адольфівна, роль підсудного, прокурору, захисника, секретаря судового засідання та присяжних засідаючих виконували учні групи № 152 які приміряли на себе незвичні ролі.

Мета уроку - закріпити знання щодо прояву глобалізації в економіці, її позитивної ролі в господарської діяльності людини, необхідності вирішення проблем, пов’язаних з негативними наслідками глобалізації; розвити культуру мовлення, вміння аналізувати, дискутувати, вислуховувати інших; виховати тактовність і самостійність.

Дидактичне завдання: урок суд проводиться у формі гри, яка має назву рольової, тому учні повинні забути про те, що вони є учнями і виконати ролі інших осіб.

Принципи організації уроку-суду.

Поділ класу на ролі за побажаннями самих учнів (суддя, адвокат, обвинувач, потерпілі, присяжні засідателі).

Переобладнання класу на судову залу, перевдягання учнів згідно з обраною роллю.

Наявність двох сторін-обвинувачення та захисту.

Саме цей вид роботи якнайбільш вдало використовується для вивчення теми «Переваги та загрози глобалізації» з предмету «Економіка».

Переглядів: 383 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: