№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 4. Інформаційна структура сайту 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwG 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 4 Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com. 4.https://naurok.com.ua/test/modul-veb-tehnologi-osn 5. Перейдіть за 4 посиланням виконайте тест. Зробити скрін екрану з оцінкою та темою і надіслати на поштову скриньку. |
2 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 5. Технології розробки сайтів. Інструменти розробки сайтів 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGAgJEWgg0V 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 5. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
3 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 6. Створення макету інформаційної структури сайту. 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGAgJEW 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 6. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
4 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 7. Мова гіпертекстової розмітки 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGA 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 7. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
5 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 53. Представлення проектів: Завдання: Обрати одну з запропонованих тем та скласти презентацію Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Скринінг-програми для новонароджених. Генотерапія та її перспективи |
6 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 54. Узагальнення знань з теми: « Спадковість і мінливість» Завдання: Підготувати повідомлення за темами: Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Каріотип людини та його особливості. Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини. Закономірності неспадкової мінливості людини. Закономірності спадкової мінливості людини. Мутації та їхні властивості. Генетичний моніторинг в людських спільнотах. |
7 |
Хімія |
Нестерчук |
Тема уроку № 37. Захист навчальних проектів. Завдання: Обрати одну з запропонованих тем та скласти презентацію 1. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу. 2. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші. 3. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. 4. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 5. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості |
8 |
|||
9 |