20.03.2020
№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №26: Узагальнення знань з теми IV: «Відновлення незалежності України»Завдання:1.Виконати тестові завдання за темою: «Відновлення незалежності України» 1. Складіть перелік подій з історії України цього періоду, які ви вважаєте найважливішими. Обґрунтуйте свій вибір. 2. Поясніть значення термінів і понять «перебудова», «гласність», «прискорення», «товариство «Меморіал», «Народний рух України», «Українська хвиля», «Демократичний блок», «Народна рада», «група 239», «суверенітет», «системна криза», «плюралізм», «інфляція», «андеґраунд», «неформальні організації», «путч», «національно-демократичний рух», «Революція на граніті». 3. На історичній карті покажіть:
4. Назвіть тогочасних видатних українських діячів. У чому ви вбачаєте їхній внесок в історію України цього періоду? 5. Складіть синхроністичну таблицю подій в Україні, Європі та світі у 1985-1991 рр. 6. За додатковою літературою визначте, які точки зору існують щодо процесів «перебудови» в Україні і дайте їм власну оцінку. 7. Визначте і проаналізуйте основні чинники, особливості й тенденції розвитку українського суспільства у 1985-1991 рр. Порівняйте процеси і явища суспільного життя в Україні та інших радянських республіках в цей період, установіть спільне й особливе. 8. Які політичні реформи були здійснені за роки «перебудови»? Охарактеризуйте їхні результати й наслідки. 9. Якими, на вашу думку, були основні причини розпаду СРСР й утворення незалежної України. Наведіть факти, що підтверджують вашу позицію. 10. Складіть розгорнутий план «Суверенізація УРСР. Проголошення незалежності України». 11. Автори дослідження «Історія України: неупереджений погляд» В. Петровський, Л. Радченко і В. Семененко вважають, що Україна здобула самостійність способом «оксамитової» антикомуністичної, демократичної революції». Якою є ваша оцінка наведеної точки зору? Аргументуйте свою позицію. 12. Підготуйте презентацію: «Здобуття Україною незалежності». |
2 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №27: Державотворчі процеси та стан економіки Завдання: 1.Опрацювати 22-23 параграфи підручника. 2.Виконати завдання 1-7, с. 195 |
3 |
Основи підприємницької діяльності |
Нестерчук |
Тема уроку № 13: Ринок позичкового капіталу і форми фінансової підтримки підприємництва Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://pidruchniki.com/1725100162903/politekonomiya/rinok_kapitalu 2. Відповісти у зошиті на запитання: · поняття ринку позичкового капіталу та його види; · поняття позики та кредиту; · основні джерела позичкових коштів; · функції кредиту; · принципи кредитування; ставка процента та фактори, що впливають на її розмір. |
4 |
Основи підприємницької діяльності |
Нестерчук |
Тема уроку № 14: Суб’єкти підприємницької діяльності Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланням https://pidruchniki.com/1529052752785 2.Відповісти у зошиті на запитання: · суб’єкти підприємницької діяльності відповідно до законодавства України; · права суб’єктів підприємницької діяльності; · відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності; умови здійснення підприємницької діяльності. |
5 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №29. Баскетбол. Виконання навчального нормативу з баскетболу. Завдання:
Інтернет- ресурси https://youtu.be/40Va0FtD4EI |
6 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №30. Баскетбол. Контрольне заняття : Баскетбол. Спортивна гра. Завдання:
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|