№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 33. Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Практична робота №8 “Розробка простого веб сайта” https://drive.google.com/open?id=1_mhf09hcbMrPciib3CG_mHbmgnib-z2t 2,https://bookforschool.in.ua/2030-nformatika-bondarenko-10-11-klas-nova-programa.html 3. Перейдіть за посиланням 1. 4. Відкрийте документ Урок 33, 33.1, Практична робота №8 виконати завдання та надіслати на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
2 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 34 Виконання навчального проекта https://drive.google.com/open?id=1_mhf09hcbMrPciib3CG_mHbmgnib-z2t 2,https://bookforschool.in.ua/2030-nformatika-bondarenko-10-11-klas-nova-programa.html 3. Перейдіть за посиланням 1. 4.Виберіть тему проекта та виконайте його.Можна створити презентацію, публікацію, відео і надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
3 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 35 Повторення https://drive.google.com/open?id=1_mhf09hcbMrPciib3CG_mHbmgnib-z2t 2,https://bookforschool.in.ua/2030-nformatika-bondarenko-10-11-klas-nova-programa.html 3. Перейдіть за посиланням 1. 4. Відкрийте документ Урок 35 і до нього додатки виконати завдання та надіслати на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
4 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 1. Види і типи сайтів 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGAgJEWgg0VINX17v0cWOBn7CQZr?usp=sharing 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 1. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
5 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №50: Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка Завдання: 1.Виконати тестові завдання, с 204. 2.З новели В. Винниченка «Момент» випишіть у зошит уривок (два – три абзаци), у якому описано пейзаж. Зафарбуйте рядки цього уривка олівцями, добираючи кольори відповідно до барв, які виникають у вашій уяві під час читання. Зіставте свої «імпресіоністичні роботи», проаналізуйте кольорову палітру й сформулюйте висновок |
6 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №51: Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки Завдання: 1.Роздивіться світлини членів родини Лесі Українки й виконайте завдання (підручник, с. 205-212: а) кількома словами опишіть членів родини Лесі Українки; б) які зовнішні риси членів сім’ї свідчать про належність до шляхетного роду? 2.Опрацюйте матеріал про поетичний модернізм і «нову драму» на межі 19-20 ст. 3.Складіть тестові питання стосовно життєвого й творчого шляху Лесі Українки |
7 |
Осн.професійної етики |
Харіна |
Тема уроку №1: Мета та завдання курсу. Поняття про професійну етику Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посланням: 2.Визначити власну комунікабельність, скориставшись питальником на сайті ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ Лабораторний практикум за адресою: http ://posibnyky.vstu.vinnica.ua/opp/112.html. 3.Скласти й записати правила комп’ютерного спілкування. 4. Підготувати повідомлення про етикет на робочому місці (етикет старшокласника або студента) |
8 |
|||
9 |
|
|
|