№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №57: Мати Лукаша й Килина – антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності і буденного прагма- тизму в образі Лукаша Завдання: Написати твір-мініатюру «У чому сенс людського життя?» або «Краса людських взаємин – у любові» (за мотивами «Лісової пісні» Лесі Українки) |
2 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №58: Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Художні особливості драми-феєрії» Завдання: 1.Виконати тестові завдання (1-12), с.228. 2.Підготуватися до контрольної роботи |
3 |
Основи проф.етики |
Харіна |
Тема уроку №2: Поняття про професійну майстерність. Шляхи оволодіння професійною майстерністю Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланнями: https://naurok.com.ua/urok-samoviznachennya-i-vibir-profesi-132490.html |
4 |
Основи проф.етики |
Харіна |
Тема уроку №3: Вдосконалення та розвиток професійних здібностей Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланнями: https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-11-klas- |
5 |
Зарубіжна література |
Секкер |
Тема уроку №34. Система образів. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. Аналіз образів героїв твору( Сантьяго, Фатіми, Мельхіседека, Алхіміка). |
6 |
Зарубіжна література |
Секкер |
Тема уроку №35. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Створіть рекламний колаж того письменника чи твору, який запам’ятався чи сподобався найбільше. Використайте у своєму колажі найяскравіші епізоди твору, найефективніших персонажів (чи найцікавіші факти з життя автора). |
7 |
|||
8 |
|||
9 |