№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Безпека життєдіяльності |
Морванюк |
Тема уроку № 11: Біологічні небезпеки. Опрацювати матеріал за посиланнямhttps://chmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/07/ZHelibo-YE.P.-Bezpeka-zhittyediyalnosti.pdf п.4.2.2. Самостійно опрацювати, скласти конспект |
2 |
Безпека життєдіяльності |
Морванюк |
Тема уроку № 12: Загальна характеристика особливо небезпечних хвороб. Опрацювати матеріал за посиланням https://studfile.net/preview/8073093/page:12/ Записати у зошиті основні поняття |
3 |
Захист Вітчизни |
Румянцев |
Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій Опрацювати матеріал параграф 40 стор.183-188 підручник 1. Домашнє завдання. Опрацювати питання 1,4,6 стор.188 і створити конспект.https://pidruchnyk.com.ua/409-zahist-vtchizni-dlya-hlopcv-gerasimv-pashko-fuka-schirba-10-klas.html |
4 |
Захист Вітчизни |
Румянцев |
Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій Опрацювати матеріал параграф 40 стор.183-188 підручник 1. Домашнє завдання. Опрацювати питання 1,4,6 стор.188 і створити конспект.https://pidruchnyk.com.ua/409-zahist-vtchizni-dlya-hlopcv-gerasimv-pashko-fuka-schirba-10-klas.html |
5 |
Інформатика |
Гринько |
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві. Урок 3: Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення Опрацювати ст підручника 10-14 Відповісти на питання ст. 14 |
6 |
Інформатика |
Гринько |
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві. Урок 4: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього. Опрацювати ст підручника 15-18 Відповісти на питання ст. 18 |
7 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 41: Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини. Завдання: 1. Опрацювати §26 стор. 96-99 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: навколишнє середовище, абіотичне середовище, біотичне середовище, антропічне середовище. 3. Скласти у зошиті таблицю «Приклади впливу чинників навколишнього середовища на здоров’я людини» |
8 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 42: Імунна система людини, особливості її функціонування. Імунокорекція. Імунотерапія. Завдання: 1. Опрацювати §27-28 стор. 100-106 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: імунна система, імунна відповідь, антигени, антитіла, імунокорекція, імунотерапія, імунобіологічні препарати. 3. Скласти у зошиті таблицю «Характеристика імунної системи людини» |
9 |