23.03.2020
№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 40. Сенсорне виховання. Завдання: 1.Опрацювати матеріали за посиланнями: http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=374 https://www.pedrada.com.ua/article/2324-sensorniy-rozvitok-dtey-rannogo-vku 2. Відповісти на питання: 1. У чому полягає сенсорний розвиток дитини третього року життя? 2.Які основні завдання сенсорного розвитку дітей третього року життя? |
2 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 41. Дидактичні ігри для розвитку сенсорних еталонів. Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланням: 2. Відповісти на питання: 1.Які основні завдання та функції сенсорних дидактичних ігор? 2.Які є різновиди сенсорних дидактичних ігор для розвитку дітей третього року життя? |
3 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 42. Особливості засвоєння дітьми правил поведінки. Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланням: https://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14574/ 2. Відповісти на питання: 1.Які особливості засвоєння дітьми третього року життя правил поведінки? 2.Які найбільш ефективні способи засвоєння правил поведінки дітьми третього року життя? |
4 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 43. Взаємовідносини з дорослими, однолітками. Завдання: 1.Опрацювати матеріали за посиланнями: https://childdevelop.com.ua/articles/develop/8714/ https://wiki.cuspu.edu.ua/index.php/ 2. Відповісти на питання: 1.Назвати причини труднощів у взаєминах з однолітками дітей третього року життя. До чого призводять труднощі у спілкуванні з однолітками? 2.Як впливає спілкування з дорослими на розвиток дитини третього року життя? |
5 |
Етика та етикет |
Ратушняк |
Тема: Столовий етикет https://ukrbukva.net/52930-Stolovyiy-etiket.html Законспектувати. |
6 |
Етика та етикет |
Ратушняк |
Тема: Соціально - психологічна адаптація няньки у новому середовищі https://studfile.net/preview/6327410/page:8/ Законспектувати |
7 |
|||
8 |
|||
9 |
|
|
|