24.03.2020
№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 44. Моральний розвиток. Завдання: 1.Опрацювати матеріали за посиланнями: https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/6912/ https://pidruchniki.com/1259060537080/psihologiya/moralniy_rozvitok_doshkilnika 2. Відповісти на питання: 1.Як відбувається формування моральних принципів у дитини третього року життя? |
2 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 45. Трудовий розвиток. Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланням: http://rosynka-rivne.pp.ua/metodichna-stor-nka/-vidi-ditjacho-prac-ta-h-vpliv-na-rozvit.html 2. Відповісти на питання: 1.Які є різновиди трудової діяльності для дітей третього року життя? На розвиток яких навичок та вмінь вони спрямовані? |
3 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 46. Особливості режиму. Завдання: 1.Опрацювати матеріал за посиланням: https://mamovediya.com.ua/rezhym-dnya-na-tretomu-rotsi 2. Відповісти на питання: 1.Чому важливо дотримуватися режиму дня у ранньому віці? До яких наслідків може призвести порушення режиму дня? 3.Практичне завдання: 1.Складіть приблизний режим дня для дитини третього року життя. |
4 |
Загальні основи педагогіки |
Секкер |
Тема уроку № 47. Методика проведення режимних процесів. Завдання: 1.Опрацювати матеріали за посиланнями: https://allreferat.com.ua/uk/pedagogika_metoduka_vukladanny/kontrolnaya/4684/page/2 http://rozrobka.in.ua/konsuletaciya-dlya-vihovateliv-metodika-provedennya-rejimnih-m.html 2. Вивчити організацію та методику проведення режимних процесів у закріпленій віковій групі (дітей третього року життя). |
5 |
|||
6 |
|||
7 |
|||
8 |
|||
9 |
|
|
|