№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
Тема : Відпрацювання навичок проведення дидактичних ігор по ознайомленню з довкіллям з дітьми раннього віку ( розглядання натуральних зразків, обьєктів, складання бесід про довкілля, ознайомлення з тваринним світом) https://drive.google.com/file/d/1qPQ09cZRzc2dKPIUCDH_88O-X-cNF5wF/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1MqLdHisLTLwz3LAdRd-yoDBkSnD6gnET/view?usp=sharing https://www.youtube.com/watch?v=JfgWeM5EZIQ https://www.youtube.com/watch?v=SJEcXROg818 https://www.youtube.com/watch?v=04JmbzIvQws https://www.youtube.com/watch?v=KZsglJrZSkI https://www.youtube.com/watch?v=eLbwk9aatnQ https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y |
2 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
_""_ |
3 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
_""_ |
4 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
_""_ |
5 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
_""_ |
6 |
Виробниче навчання |
Борисюк |
_""_ |
7 |
Біологія екологія | Нестерчук |
Тема уроку № 39: Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Завдання: 1.Опрацювати §41 стор. 156-158 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: екологічні сукцесії, етапи екологічних сукцесій. 3.Виконати самостійну роботу «Характеристика сукцесій» стор. 158. |
8 |
Біологія екологія | Нестерчук |
Тема уроку № 40: Причини сукцесій та їхні типи. Закономірності сукцесій. Завдання: 1.Опрацювати §41 стор. 156-158 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: закономітності сукцесії, причини екологічних сукцесій. 3.Підготувати повідомлення за темою. |
9 |