№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 39: Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків. Завдання: 1. Опрацювати §2-24 стр. 80-91 підручника вивчити основні поняття. 2. Скласти у зошиті таблицю «Негативний вплив алкоголю на здоров’я людини» 3. Скласти у зошиті таблицю «Негативний вплив тютюнокуріння на організм людини» 4. Скласти у зошиті таблицю «Причини залежності від психоактивних речовин» |
2 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 40: Вплив стресових факторів на організм людини. Завдання: 1. Опрацювати §25 стр. 92-95 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: стресові чинники, стрес-система, загальний адаптаційний синдром. 3. Скласти у зошиті схему «Вплив стресорів на організм людини» |
3 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №16: Демократичні революції Завдання: 1.Опрацювати 11-12 параграфи підручника, с.104 – 109. 2. Скласти опорний конспект за темами уроку |
4 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №17: Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації Завдання: 1.Опрацювати відповідний матеріал підручника (розділ 5, с. 112 – 115). 2.Скласти опорний конспект з теми уроку. 3.Пояснити історичні поняття «перебудова», «гласність», ««оксамитова» революція», «шокова терапія» тощо |
5 |
Фізика і астрономія |
Борчик |
Урок № 35. Магнітне поле Завдання: 1. Прочитати § 14 (стор. 53-57) з підручника В.Д. Сиротюк ˝Фізика і астрономія 11 клас˝ ( рівень стандарту) . Скачати: https://pidruchnyk.com.ua/689-fizyka_11_syrotjuk.html 2. Дайте відповідь на питання: 1. У чому полягає дослід Г. К. Ерстеда? 2. Дайте визначення магнітного поля. 3. Опишіть дослід на підтвердження того, що в магнітному полі на провідник зі струмом діє сила. 4. Дайте визначення магнітної індукції. Якою є її одиниця в СІ? 5. Які є способи визначення напрямку вектора магнітної індукції? б. Що називають лініями магнітної індукції? 7. Яке магнітне поле називають однорідним? неоднорідним? Наведіть приклади |
6 |
Фізика і астрономія |
Борчик |
Урок № 36. Сила Ампера Завдання: 1. Прочитати § 15 (стор. 57-59) з підручника В.Д. Сиротюк ˝Фізика і астрономія 11 клас˝ ( рівень стандарту) . Скачати: https://pidruchnyk.com.ua/689-fizyka_11_syrotjuk.html 2. Дайте відповідь на питання: 1. Дайте визначення сили Ампера. За якою формулою її розраховують? Як визначають її напрямок? 2. Виведіть формулу для визначення моменту сил, що діють на рамку зі струмом з боку магнітного поля. За якого положення рамки момент сил дорівнює нулю? є максимальним? Обґрунтуйте свою відповідь. 3. Опишіть принцип дії електричного двигуна постійного струму. |
7 |
Хімія |
Нестерчук |
Тема уроку № 12. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Завдання: Підготувати повідомлення за темами: 1.Ковалентний хімічний зв'язок. 2.Йонний хімічний зв'язок. 3.Металічний, водневий хімічні зв’язки. 4.Кристалічний і аморфний стани твердих речовин |
8 |
Хімія |
Нестерчук |
Тема уроку № 13: Самостійна робота з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Хімічний зв’язок і будова речовини». Завдання: 1. Перейти за посиланням на сайт та виконати запропоновану роботу https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-11-klas-periodichniy-zakon-i-periodichna-sistema-himichnih-elementiv-himichniy-zv-yazok-i-budova-rechovini-127295.html |
9 |