№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Українська мова |
Харіна |
Тема уроку №70: Узагальнення і систематизація вивченого за рік. Виконання тестових завдань https://naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-10 Завдання: Повторити вивчений матеріал |
2 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №26: Початок індустріалізації Завдання: 1.Опрацювати 15 параграф, с. 121-127. 3.Дати відповіді на запитання та виконати завдання на с. 127. 2.Тестування Учні заперечують або стверджують наведені положення: 1. 1929 р. називають роком «великого перелому». 2. ХТЗ було збудовано за 18 місяців. 3. Індустріалізація почалася з легкої промисловості. 4. Індустріалізація створювала умови для проведення колективізації. 5. Форсована індустріалізація була єдино можливим шляхом подолання відставання від західних країн. 6. «Шахтинська справа» відбулась у 1935 р. 7. Індустріалізація СРСР (УСРР) — це трудовий подвиг народу. 8. Під час індустріалізації матеріальні стимули переважали над моральними. 9. О. Стаханов встановив свій рекорд видобутку вугілля за зміну і! роки першої п'ятирічки. 10. Форсована індустріалізація — це прояв далекоглядності керівництва ВКП(б) в умовах ворожого оточення |
3 |
Громадянська освіта |
Морванюк |
Тема уроку №33: Практичне заняття “Створюємо шкільні правила разом”( написання та внесення змін до шкільного статуту ) |
4 |
Громадянська освіта |
Морванюк |
Тема уроку № 34: Практичне заняття “Участь училищної молоді у справах місцевої громади”. ( письмово визначте одну ключову проблему у училищі чи громаді, яка потребує вирішенню й може стати провідною ідеєю для створення молодіжної громадської організації ). |
5 |
Технології |
Кордонюк |
Урок 27. Технологічна послідовність виготовлення виробу: з’єднання деталей виробу між собою. https://narodna-osvita.com.ua/7432-sposobi-zyednannya-detaley-virobu-mzh-soboyu.html Зробити короткий запис |
6 |
Технології |
Кордонюк |
Урок 28. Технологічна послідовність виготовлення виробу: оздоблення виробу |
7 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №27: Колективізація і Голодомор Завдання: 1.Опрацювати 16 параграф підручника, с. 127-134. 2.Запитання та завдання 1-9, с. 134 |
8 |
|||
9 |