№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Іноземна мова |
Королькова |
Тема уроку: Шкідливі звички Завдання: 1.перевесті пісню https://www.youtube.com/watch?v=c93uKVhkB8s 2.зробити таблицю перерахувати погані звички 3.зробити презентацію на тему уроку |
2 |
Іноземна мова |
Королькова |
Тема уроку : Життя молоді в Україні. Завдання: 1.Опрацювати матеріалhttps://www.youtube.com/watch?v=M_Nb7b5bLdo 2.Вивчити ЛО теми 3.Підготувати повідомлення |
3 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №30: Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України у 2010-2013 рр. Завдання: 1.Опрацювати 25 параграф підручника, с. 207-212. 2.Виконати завдання на с. 212 |
4 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №31: Узагальнення знань за розділом V. Становлення України як незалежної держави 1. Складіть перелік подій, що відбулися за роки незалежності, які ви вважаєте найважливішими. Обґрунтуйте свій вибір. 2. Поясніть значення понять і термінів: незалежність, ринкова економіка, приватизація, гіперінфляція, багатовекторність, інтеграція, «помаранчева революція». 3. Визначте здобутки і прорахунки політики президентів України: Л. Кравчука, Л. Кучми, В. Ющенка. 4. У чому полягає суперечливість процесу розбудови незалежної держави в Україні? Як це пов’язано з особливостями політичного й економічного життя? 5. Покажіть на карті: а) адміністративно-територіальний устрій України; б) країни, що мають спільний кордон з Україною; в) території, які призвели до гострих конфліктів України із сусідніми державами; г) співвідношення політичних сил в Україні під час президентських та парламентських виборів. 6. Складіть розповідь про соціально-економічне становище, повсякденне життя, настрої населення та психологічний клімат у суспільстві за роки незалежності. Охарактеризуйте основні чинники, особливості й тенденції розвитку українського суспільства кінця XX — початку XXI ст. 7. Якими були основні напрями зовнішньої політики України в умовах загальноєвропейських та світових процесів інтеграції? 8. Порівняйте шляхи і прояви процесів духовного й національного відродження українського народу в період «перебудови» й початку розвитку Української держави. 9. Чому Україні не вдалося стати членом ЄС або НАТО в час, коли більшість країн Східної Європи стали членами цих організацій? 10. Чим була зумовлена активність України в миротворчих місіях ООН? 11. Чому процеси модернізації України відбувалися вкрай повільно? 12. Обговоріть у групах. Що зумовило неспроможність України 2005—2010 рр. здійснити поворот у зовнішній політиці на Захід? Завдання: Повторити матеріал теми |
5 |
Основи підприємн.діяльн. |
Нестерчук |
Тема уроку № 17: Припинення підприємницької діяльності Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://pidruchniki.com/11510513/pravo/pripinennya_pidpriyemnitskoyi_diyalnosti 2. Відповісти у зошиті на запитання: · добровільне та примусове припинення підприємницької діяльності; · тимчасове та остаточне припинення підприємницької діяльності; · реорганізація підприємства; -ліквідація підприємницької діяльності. |
6 |
Основи підприємн.діяльн. |
Нестерчук |
Тема уроку № 18: Засновницькі документи та їх підготовка Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://westudents.com.ua/glavy/23352-1-zasnovnitsk-dokumenti-ta-h-pdgotovka.html 2. Відповісти у зошиті на запитання: · перелік засновницьких документів; · поняття статуту підприємства та його розділи; · поняття установчого договору та його розділи; -умови укладання установчих документів. ості. |
7 |
|||
8 |
|||
9 |