- Державна цільова програма розвитку професійно-технічної освіти на 2011—2015 роки
- Наказ № 1336 від 22.11.11 р. Про затвердження критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів
- Наказ № 59 від 26.01.11 р.Про затвердження Інструкцій з ведення журналів обліку теоретичного та виробничого навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів
- Наказ № 62 від 31.01.11 р. Про впровадження державних стандартів професійно-технічної освіти з робітничих професій
- Наказ Міністерства № 1593 від 30. 12. 2011 р. Про систему рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів у 2011-2012 навчальному році
- Наказ Міністерства № 947
- Наказ МОН України №1121 від 12.12.07 На виконання розпорядження КМУ від 17.11.07 p. № 886-р Про схвалення плану заходів, спрямованих на задоволення потреби ринку праці у кваліфікованих робітничи
- Постанова № 495 від 13.04.11 р. Про затвердження Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011—2015 роки
- Постанова № 770 від 27 серпня 2010 р. Про внесення змін до Порядку надання робочих місць для проходження учнями, слухачами професійно-технічних навчальних закладів виробничого навчання та виробничої практики
- Постанова № 784 від 27 серпня 2010 р. Про затвердження Порядку працевлаштування випускників професійно-технічних навчальних закладів, підготовка яких проводилася за державним замовленням
- Розпорядження № 1723-р від 27 серпня 2010 р. Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011—2015 роки
- УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про Національну доктрину розвитку освіти
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про освіту
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про професійно-технічну освіту
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про загальну середню освту № 651 99 (зм.28.12.14,ред-я 01.01.15)
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про проф-тех.освту № 103 1998 (зм.28.12.14,ред-я 01.01.15)
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про загальну середню освту № 651 99 (зм.28.12.14,ред-я 01.01.15)
Матеріали щодо неприйнятності ідей фідералізації України
Доступ до публічної інформації