Предмет |
Викладач |
Завдання |
|
1 |
Медодика дошк.виховання |
Козарчук |
Урок 67 Тема Музично-дидактичні ігри для розвитку тембрового слуху, ритму, високого звукового слуху. Опрацюйте матеріал, УРОК 67 переглянте презентацію http://www.myshared.ru/slide/1381008/ Законспектуйте основні відомості |
2 |
Медодика дошк.виховання |
Козарчук |
Урок 68 Тема Звуковий аналіз слова. Фішки для позначення звуків.. Ознайомтесь з матеріалами сайту https://teremok-kharkov.com.ua/predmety/podgotovka-k-shkole/zvukovij-analiz-tse-legko/ Опрацюйте матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/1rNA1sq21lQOTXMhfzoXf8ShOTd_w1-29/view?usp=sharing Законспектуйте |
3 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №42Баскетбол. Передача м’яча у русі однією та двома руками. Навчальна гра. Завдання:
Інтернет- ресурси https://youtu.be/wwrXq6Mu1fk |
4 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №43Баскетбол. Виконання кидків у корзину з лівого та правого боку щита. Завдання:
|
5 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №18: Узагальнення знань за розділом V. Становлення України як незалежної держави1. Складіть перелік подій, що відбулися за роки незалежності, які ви вважаєте найважливішими. Обґрунтуйте свій вибір. 2. Поясніть значення понять і термінів: незалежність, ринкова економіка, приватизація, гіперінфляція, багатовекторність, інтеграція, «помаранчева революція». 3. Визначте здобутки і прорахунки політики президентів України: Л. Кравчука, Л. Кучми, В. Ющенка. 4. У чому полягає суперечливість процесу розбудови незалежної держави в Україні? Як це пов’язано з особливостями політичного й економічного життя? 5. Покажіть на карті: а) адміністративно-територіальний устрій України; б) країни, що мають спільний кордон з Україною; в) території, які призвели до гострих конфліктів України із сусідніми державами; г) співвідношення політичних сил в Україні під час президентських та парламентських виборів. 6. Складіть розповідь про соціально-економічне становище, повсякденне життя, настрої населення та психологічний клімат у суспільстві за роки незалежності. Охарактеризуйте основні чинники, особливості й тенденції розвитку українського суспільства кінця XX — початку XXI ст. 7. Якими були основні напрями зовнішньої політики України в умовах загальноєвропейських та світових процесів інтеграції? 8. Порівняйте шляхи і прояви процесів духовного й національного відродження українського народу в період «перебудови» й початку розвитку Української держави. 9. Чому Україні не вдалося стати членом ЄС або НАТО в час, коли більшість країн Східної Європи стали членами цих організацій? 10. Чим була зумовлена активність України в миротворчих місіях ООН?
11. Чому процеси модернізації України відбувалися вкрай повільно? 12. Що зумовило неспроможність України 2005—2010 рр. здійснити поворот у зовнішній політиці на Захід? Завдання: Повторити матеріал теми |
6 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №19: Геополітичний вибір України Завдання: 1.Опрацювати відповідний матеріал підручника, с.212-214. 2.Прокоментуйте міркування В. Ющенка про перспективи європейського курсу для України. Про що свідчить той факт, що В. Янукович відмовився від цього курсу? Чому в Україні виявилася вразливою не тільки демократія, а й зовнішня політика (робота з фрагментом документа 3, с. 214 |
7 |
|||
8 |
Консультація з історії України | Харіна |
Тема: Відновлення незалежності України (1985-1991) Завдання: Виконання завдань 1-6, с. 222 (Історія України/ О. І. Пометун, Н. М. Гупан, 2011) |
9 |