23.03.2020
№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №44. Баскетбол. Ведення м’яча. Подвійний крок. Кидок у корзину. Навчальна гра. Завдання:
Інтернет- ресурси |
2 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №45. Баскетбол. Виконання стандартного кидка у кошик. Навчальна гра. Завдання:
нтернет- ресурси https://youtu.be/40Va0FtD4EI |
3 |
Тех.забезпечення ел.мон.робіт |
Ковальова |
Тема уроку № 17. Визначення ступені старіння і вологості ізоляційного шару кабелів. Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://electricalschool/info; https:/electromaster.сom, www.electrolibrary.info 2. Зробити опорний конспект теми уроку та відповісти у зошиті на запитання:. Як визначити ступені старіння і вологості ізоляційного шару кабелів? |
4 |
Тех.забезпечення ел.мон.робіт |
Ковальова |
Тема уроку № 18. Методика вимірювання ізоляційного опору. Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://electricalschool/info; https:/electromaster.сom, www.electrolibrary.info 2. Зробити опорний конспект теми уроку та відповісти у зошиті на запитання:з якими приладами для вимірювання електричних величин ви знайоми? |
5 |
Тех.забезпечення ел.мон.робіт |
Ковальова |
Тема уроку № 19. Вимоги норм електробезпеки при вимірюванні опору ізоляції.\ Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://electricalschool/info; https:/electromaster.сom, www.electrolibrary.info 2. Зробити опорний конспект теми уроку та відповісти у зошиті на запитання:1.Які вимоги норм електробезпеки при вимірюванні опору ізоляції. 2. з якими приладами для вимірювання електричних величин ви знайоми? |
6 |
Тех.забезпечення ел.мон.робіт |
Ковальова |
Тема уроку № 20. Вміння користуватися контрольно-вимірювальними приладами Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://electricalschool/info; https:/electromaster.сom, www.electrolibrary.info 2. Зробити опорний конспект теми уроку та відповісти у зошиті на запитання:1. з якими приладами для вимірювання електричних величин ви знайоми? 2. опишіть як працює мегаомметр. |
7 |
|||
8 |
|||
9 |
|
|
|