№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 45: Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом. Завдання: 1. Опрацювати §31-32 стор. 115-122 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: інвазійні захворювання, джерела інвазій, профілактика інвазійних захворювань,захворювання, що передаються статевим шляхом, інтимна гігієна, безпечна статева поведінка. Скласти у зошиті таблиці «Характеристика деяких інвазійних захворювань людини» |
2 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 46: Практична робота2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань Завдання: Виконати практичну роботу на стор 121-122, заповнити дві таблиці «Групи захворювань людини», «Основні рекомендації щодо профілактики захворювань людини». Зробити загальні висновки про профілактику хвороб людини. |
3 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №65. Волейбол. Передача м’яча зверху та знизу на місці. Навчальна гра. Завдання:
Інтернет- ресурси https://youtu.be/HDGvd8OZOg8 |
4 |
Фізична культура |
Харько |
Тема №66. Волейбол. Прийом та передача м’яча зверху, знизу, на стінку. Навчальна гра. |
5 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №20: Узагальнення до розділу 3 на тему: «Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси» Завдання: 1.Виконати тестові завдання за підручником, с.117-119. 2.Повторити вивчений матеріал |
6 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №21: Японія Завдання: 1.Опрацювати 13 параграф підручника, с. 121-129. 2.Запитання та завдання на с. 129 (1-6) |
7 |
Інформаційні технології |
Гринько |
ТЕМА 2. Прикладне програмне забезпечення Урок 13 ЛПР 7 Побудова діаграм і графіків https://distance.edu.vn.ua/metodic/prac_inf/17.htm Переписати до зошита інструкцію щодо роботи . скласти контрольні питання |
8 |
Інформаційні технології |
Гринько |
ТЕМА 2. Прикладне програмне забезпечення Урок 14 Бази даних, системи управління базами даних та робота з ними. опрацювати інформацію за посиланням скласти опорний конспект та відповісти на контрольні питання |
9 |