№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема №29: Початок Другої світової війни. Події 1939 – 1941 рр. Завдання: 1.Опрацювати 28 параграф підручника, 125 – 132, 2.Запитання та завдання на с. 133 (1-13) |
2 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема №30:Воєнні дії в 1941- 1944 рр. Завдання: 1.Опрацювати 29, 30, 32 параграфи підручника, с.133-145, 150-156. 2.Скласти синхроністичну таблицю подій на фронтах Другої світової війни в 1941- 1944 рр. |
3 |
Фізична культура |
Харько |
|
4 |
Фізична культура |
Харько |
|
5 |
Проф.етика та деонтологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 3: Повага людської гідності пацієнта. Етика взаємовідносин медичного працівника та хворого. Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://works.doklad.ru/view/1LA1x1EpGV4.html 2. Відповісти у зошиті на запитання: · сутність принципу - повага людської гідності; · особливості взаємовідносин медпрацівника і хворого; компоненти співробітництва медпрацівника та хворого. |
6 |
Проф.етика та деонтологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 4: Повага до своєї професії. Молодша медична сестра і колеги. Лікарські помилки і нещасні випадки. Завдання: 1. Опрацювати матеріали за посиланням http://um.co.ua/6/6-7/6-70580.html https://studfile.net/preview/2289078/page:19/ 2. Відповісти у зошиті на запитання: · молодша медична сестра і колеги; · поняття, види та причини медичних помилок; нещасні випадки в медичній практиці. |
7 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 30 Опрацювання відеоданих. Практична робота 7 “Опрацювання відеоданих” 1,https://drive.google.com/open?id=1_mhf09hcbMrPciib3CG_mHbmgnib-z2t 2,https://bookforschool.in.ua/2030-nformatika-bondarenko-10-11-klas-nova-programa.html 3. Перейдіть за посиланням 1. 4.Переглянути презентацію Урок 30 і створити конспект. 5. Виконати практичну роботу та н |
8 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 31 Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінках 1,https://drive.google.com/open?id=1_mhf09hcbMrPciib3CG_mHbmgnib-z2t 2,https://bookforschool.in.ua/2030-nformatika-bondarenko-10-11-klas-nova-programa.html 3. Перейдіть за посиланням 1. 4.Переглянути презентацію Урок 30 і створити конспект. 5. Виконати практичну роботу та надішліть на пошту:avtenuklilie@gmail.com |
9 |