№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 32: Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони. Завдання: 1.Опрацювати §33-34 стор. 124-131 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: екологія, методи екології, функції екології, екологічні зв’язки, екологічні явища, екологічні закони. 3.Скласти у зошиті таблиці «Екологія як наука», «Застосування екологічних законів у практичній діяльності» |
2 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 33: Екологічні чинники та їхня класифікація. Завдання: 1.Опрацювати §35 стор. 132-135 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: аутекологія, екологічні чинники, абіотичні, біотичні та антропаічні чинники. 3.Скласти у зошиті таблиці «Характеристика екологічних чинників», «Аутекологічне дослідження виду» |
3 |
Загальні осн.педагогіки |
Нестерчук |
Тема уроку № 50: Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку. 1.Опрацювати матеріал за посиланням https://vseosvita.ua/library/rozvivauci-igraski-dla-ditej-rannogo-viku-127809.html 2.Відповісти у зошиті на запитання: · як обрати потрібні іграшки; · чому слід приділяти особливу увагу; · рейтінг найпопулярніших іграшок; · як зробити цікаві іграшки своїми руками. |
4 |
Загальні осн.педагогіки |
Нестерчук |
Тема уроку № 51: Формування особистості в ранньому віці. Криза трьох років. 1.Опрацювати матеріал за посиланням https://pidruchniki.com/12631113/psihologiya/formuvannya 2.Відповісти у зошиті на запитання: · базові особисті потреби перед дошкільника; · детермінанти емоційних порушень перед дошкільника; -криза 3-х років. |
5 |
Етика та етикет |
Ратушняк |
Тема: Стереотипи як засоби спрощення адаптації до складних соціально-економічних умов Адаптаційний період http://school177.edu.kh.ua/shkiljna_psihologichna_sluzhba/adaptacijnij_period/ Законспектувати основні поняття. |
6 |
Етика та етикет |
Ратушняк |
Тема: Правила поведінки у можливих екстремальних ситуаціях. http://mankrda.gov.ua/pravila-bezpechnoi-povedinki-v-nadzvichajnih-situaciyah/ Законспектувати основні поняття. |
7 |
|||
8 |
|||
9 |