№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Зарубіжна література |
Секкер |
Тема уроку №31. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 1. Прочитати п’єсу за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663 2. Що є особливістю п’єси «Блакитний птах»? 3. Образи п’єси «Блакитний птах» можна умовно розподілити на три групи: реальні, алегоричні, символічні. Здійсніть цей розподіл та обґрунтуйте свій вибір. 4. Розкрийте символіку назви твору. |
2 |
Зарубіжна література |
Секкер |
Тема уроку №32. Контрольна робота. Початковий рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал) 1. Назва літературної течії, що відзначається витонченим відтворенням особистих вражень та мінливих миттєвих почуттів: а) імпресіонізм; б) символізм; в) модернізм; г) романтизм. 2. Поет, якого вважають предтечею символізму: а) В.Вітмен; б) Ш.Бодлер; в) П.Верлен; г) М.Малларме. 3. Найхарактерніша ознака лірики П.Верлена: а) філософічність; б) раціоналістичність; в) соціальна спрямованість; г) музикальність. Середній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал) 4. Твір. який уважають віршованим маніфестом символізму: а) «Поетичне мистецтво»; б) «Зосередження»; в) «Голосівки»; г) «Осіння пісня». 5. Ім`я митця з найменшим терміном поетичної творчості: а) Ш.Бодлер; б) П.Верлен; в) А.Рембо; г) В.Вітмен. 6. Ознаки. характерні для творів Ш.Бодлера: а) модернізм та реалізм; б) романтизм та реалізм; в) модернізм та романтизм; г) символізм та реалізм. Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал) 7. Представники символізму як літературної течії: а) Ш.Бодлер; б) П.Верлен; в) В.Вітмен; г) А.Рембо; д) С.Малларме. Високий рівень (максимально – 3 бали) Схарактеризуйте творчість митця, якого наприкінці життя оголосили «королем поетів». Відповідь обґрунтуйте. |
3 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №52: «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту Завдання: 1.Опрацювати відповідний матеріал підручника, с. 212-214. 2.Вивчити напам’ять поезію Лесі Українки «Contra spem spero!» |
4 |
Українська література |
Харіна |
Тема уроку №53: Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…») Завдання: 1. 1.Опрацювати відповідний матеріал підручника, с. 215-216. 2.Написати літературознавчий аналіз твору |
5 |
Географія |
Гринько |
Тема уроку № 50: Робота з учнівськими дислідженнями. https://pidruchnyk.com.ua/415-geografya-pestushko-uvarova-10-klas.html Створити творчий проект – візітівку країни світу за вибором учня, використовуючи спеціальне програмне забезпечення створення електроних презентацій |
6 |
Інформатика |
Конотопцева |
Тема 2. Запуск проекту “Розробка власного сайту” 1.https://drive.google.com/drive/folders/1O_rRwGAgJEWgg0VINX17v0cWOBn7CQZr?usp=sharing 2. Перейдіть за посиланням 1. 3.Відкрийте Урок 2 і Практична робота 1. Зробіть конспект і виконайте завдання. Результат надішліть на пошту: avtenuklilie@gmail.com |
7 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 51. Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. Завдання: 1. Опрацювати §51-52 стр. 199-206 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: медична генетика. гемотерапія, спадкові захворювання, хвороби із спадковою схильністю, вроджені вади. 2. Розв’язати вправи з медичної генетики № 1,2,3 на стор. 202 |
8 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 52. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація. Завдання: 1. Опрацювати §51 стр. 199-203 підручника вивчити основні поняття. 2. Записати у зошит основні поняття: медична генетика. Медико-генетичне консультування, методи діагностики та профілактики спадкових хвороб. 3. Підготувати повідомлення на тему: "Профілактика спадкових хвороб" |
9 |
|
|
|