№ уроку |
Предмет |
Викладач |
Завдання |
1 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 64. Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Завдання: 1.Опрацювати §62 стор. 243-244 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: репродукція людини, репродуктивне здоров’я 3.Розкрити біосоціальну сутність репродукції людини. 4. Визначити основні чинники репродуктивного здоров’я людини. |
2 |
Біологія і екологія |
Нестерчук |
Тема уроку № 65. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини. Завдання: 1.Опрацювати §62 стор. 245-246 підручника вивчити основні поняття. 2.Записати у зошит основні поняття: репродуктивна медицина. 3.Скласти у зошиті таблицю «Біологічне і соціальне у проявах розмноження людини». 4. Сформулювати висновок про біосоціальну сутність репродукції людини. |
3 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №19: Узагальнення знань до тематичного контролю за темами: «Держави світу між світовими війнами (1918-1939 рр.)» (3 розділ) та «Держави Центрально-Східної Європи» (4 розділ) Завдання: 1.Виконати завдання за посилвнням: http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrych (3-4 розділи) 2.Повторити вивчений матеріал за розділами 3-4 |
4 |
Всесвітня історія |
Харіна |
Тема уроку №20: Японія Завдання: 1.Опрацювати 21 параграф підручника, с. 96-100. 2.Запитання та завдання на с. 100-101 (1-12). 3.Скласти есе на тему: «Що сприяло реалізації агресивних планів Японії?» |
5 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №36:Українські землі у складі Польщі. Політичне життя українських земель у складі Польщі Завдання: 1.Опрацювати 19-20 параграфи підручника, с. 154-1165. 2.Запитання та завдання на с. 165 (1-12) |
6 |
Історія України |
Харіна |
Тема уроку №37: Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини Завдання: 1.Опрацювати 21 параграф підручника, с.166-171. 2.Запитання та завдання на с. 172 (1-11) |
7 |
Спец.догляд за хворими |
Нестерчук |
Тема уроку № 15: Особливості догляду за хворими на інфекційні дерматози, туберкульоз шкіри, лепру, вірусні та паразитарні хвороби шкіри, інфекційні еритеми. Завдання: 1. Опрацювати матеріал за посиланням https://studfile.net/preview/1786272/page:15/ 2. Відповісти у зошиті на запитання: · протікання інфекційних хвороб шкіри; · здійснення лікування та догляду; -профілактика хвороб. |
8 |
|||
9 |