13:38
Бібліотечні уроки

Вчитися читати книги,

Думати над прочитаним -

Велика і благородна мета

Й.Гете

Поширення бібліотечно – бібліографічних знань, розвиток культури читання і інформаційної грамотності учнів реалізується різними формами бібліотечної роботи – індивідуальні і групові бесіди, виховні заходи, і звісно бібліотечні уроки, мета яких поглиблювати бібліотечно – бібліографічні знання учнів, акцентувати увагу на цінність книжок, які стали скарбницею людства.

З початком нового навчального року в бібліотеці училища проводяться бібліотечні уроки різної тематики:

Культура читання;

Як працювати з книгою;

Структура книги, її видавництво;

Користування довідково – бібліографічним апаратом та ін.

Учні знайомляться з елементами бібліотечно – бібліографічної роботи, з довідковою літературою, структурою АК і СК. Підведенням підсумку уроку є проведення вікторини «Найуважніший читач», бліц - опитування, підсумкова гра «Подорож до бібліотечно – бібліографічного апарату», та «Цікавої інфофірми».

В час науково - технічного прогресу і комп’ютеризації найпершим джерелом став Інтернет, комп’ютерні версії, престиж читання швидко почав знижуватися, і саме робота бібліотеки, бібліотечні уроки повертають наших учнів до книги і друкованого слова.

І навіть в добу комп’ютеризації, книга все ж таки лишається неоціненим скарбом як джерело мудрості, знань, досвіду і ніякий комп’ютер не замінить емоційного впливу та спілкування з книгою.

 
Переглядів: 349 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: