13:38 Бібліотечні уроки | |
Вчитися читати книги, Думати над прочитаним - Велика і благородна мета Й.Гете Поширення бібліотечно – бібліографічних знань, розвиток культури читання і інформаційної грамотності учнів реалізується різними формами бібліотечної роботи – індивідуальні і групові бесіди, виховні заходи, і звісно бібліотечні уроки, мета яких поглиблювати бібліотечно – бібліографічні знання учнів, акцентувати увагу на цінність книжок, які стали скарбницею людства. З початком нового навчального року в бібліотеці училища проводяться бібліотечні уроки різної тематики: Культура читання; Як працювати з книгою; Структура книги, її видавництво; Користування довідково – бібліографічним апаратом та ін.
Учні знайомляться з елементами бібліотечно – бібліографічної роботи, з довідковою літературою, структурою АК і СК. Підведенням підсумку уроку є проведення вікторини «Найуважніший читач», бліц - опитування, підсумкова гра «Подорож до бібліотечно – бібліографічного апарату», та «Цікавої інфофірми». В час науково - технічного прогресу і комп’ютеризації найпершим джерелом став Інтернет, комп’ютерні версії, престиж читання швидко почав знижуватися, і саме робота бібліотеки, бібліотечні уроки повертають наших учнів до книги і друкованого слова. І навіть в добу комп’ютеризації, книга все ж таки лишається неоціненим скарбом як джерело мудрості, знань, досвіду і ніякий комп’ютер не замінить емоційного впливу та спілкування з книгою. | |
|
Всього коментарів: 0 | |