18:50 ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 2016 | |
Однією з форм колективної методичної роботи є педагогічні читання, проведення яких стало традиційним для педагогічного колективу ВПУ №7. Так, 5 січня 2016 року педагоги закладу зібралися на аукціон педагогічних ідей за темою «Продуктивна навчальна діяльність як фактор формування ключових компетенцій учнів». Мета заходу: продемонструвати рівень професійної компетентності, розвиток творчої ініціативи, обмінятись досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати педагогів до самовдосконалення та творчого зростання, а також зробити висновки щодо завершення ІІ аналітико-прогнозованого етапу роботи над науково-методичною проблемою навчального закладу і розпочати ІІІ етап - впровадження. Для більш плідної роботи педагоги заздалегідь були об’єднані у квест-групи за тематикою, що відповідає напрямам роботи учасників навчально-виробничого процесу: - «Педагогічна взаємодія як фактор продуктивної діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу» (Нестерчук Т.О. – тьютор, Осадча О.О., Неділько Н.Ю., Козарчук О.С. – члени групи); - «Навчально-дослідницька робота в процесі взаємодії педагогів та учнів як шлях до саморозвитку» (Глущенко Т.В. – тьютор, Сандольська С.С., Недосекіна Н.В., Гринько Л.А. – члени групи) ; - «Формування та розвиток компетенцій учнів через створення та оновлення дидактичних засобів навчання» (Авраменко Г.В. – тьютор, Борисюк О.П., Кордонюк С.В., Кравченко Т.Ю.); - «Диагностика як засіб визначення результативності методик формування умінь в процесі професійно-практичного навчання» (Ратушняк Р.В. – тьютор, Ігнатенко Ю.С., Логвіна С.П.,Лобода Т.В. – члени групи); - «Технологізація навчально-методичної та матеріальної бази професій енергетичної галузі» (КовальоваЛ.О. – тьютор, Шупан В.Т., Шевченко І.Д., Муравйов О.П.) Під час виступів членів кожної групи учасники аукціону оцінювали напрацювання і визначали їх вагомість відповідно до запропонованих критеріїв-індикаторів, які допомогли визначити рівень продуктивності опрацьованих тем. Результатом роботи педагогічних читань стала модель концепції щодо реалізації ІІІ етапу роботи над науково-методичною проблемою училища. | |
|
Всього коментарів: 0 | |