10:26 ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 2020 | |
Педагогічні читання - одна з продуктивних форм методичної роботи з підвищення професійної компетентності педагогів, що дозволяє вивчити та перейняти перспективний педагогічний досвід, обговорити актуальні проблеми освітньої практики, визначити шляхи їх вирішення. Завдання педагогічних читань полягає в удосконаленні науково-методичного рівня підготовки педагогів, стимулюванні творчої ініціативи; пошуку та підтримці творчих педагогів, сприянні запровадженню їхніх розробок до освітнього процесу, розповсюдженню перспективного педагогічного досвіду; створенні науково-методичного простору для об'єднання педагогів з метою подальшої співпраці, акумуляції ідей і поєднання можливостей; підвищення ефективності педагогічної праці завдяки обміну професійним досвідом з колегами, підвищення мотивації педагогічної діяльності; розвитку форм партнерства й співпраці педагогів. З цією метою щороку в нашому навчальному закладі проходять педагогічні читання, на яких обговорюються актуальні проблеми навчально-виробничого та виховного процесу. 9 січня 2020 року відбулися педагогічні читання на тему: «Інтесифікація навчально-виробничого та виховного процесу шляхом інтеграції змісту освіти, форм і видів навчально-педагогічної діяльності». Метою педчитань стало об'єднання індивідуальних й колективних досліджень даної проблеми. Це дало можливість кожному не лише узагальнити свій власний досвід, але й збагатити його досвідом колег,. Під час педагогічних читань присутні заслухали доповіді на тему: Професійна компетентність майстра виробничого навчання як необхідна умова ефективного процесу навчання. (Недосєкіна Н.В.) Шляхи формування компетентностей в процесі підготовки учнів за професією Молодша медична сестра. Нянька. Гувернер (Авраменко Г.В.) Компетентнісний підхід в процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення. Другий рік роботи за стандартом 2017 року: компетентнісний підхід та модульний принцип (з досвіду роботи майстра в/н Ратушняк Р.В.) Практична підготовка учнів як невід’ємна складова процесу підготовки кваліфікованих робітників. ( Козарчук О.С., майстер в/н). Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови (Королькова О.М.,викладач іноземної мови). Особливості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників електротехнічного напряму (Логвіна С.П., майстер в/н). Роль самоосвіти в підвищенні професійних компетентностей (Ігнатенко Л.С., майстер в/н). Про результати впровадження елементів дуальної форми навчання (Нестерчук Т.О., голова МК викладачів і майстрів в/н професій професій сфери послуг та промисловостi). Проблеми виправлення помилок усного мовлення під час навчання української мови (Харіна Т.І., викладач предметів Українська мова і література). У рамках педагогічних читань були створені оптимальні умови для неформального активного професійного спілкування і це дало можливість педагогам розширити свою педагогічну свідомість, обмінятися досвідом, знайти однодумців.
Методист Валерія Ничипоренко | |
|
Всього коментарів: 0 | |