21:32 Підсумкова навчально - практична конференція | |
2016 - 2017 навчальний рік – рік роботи закладу над ІV узагальнюючим етапом навчально-методичної проблеми: «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу». Результатом роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою стала реалізація основних завдань освіти: надати учневі певний обсяг знань, вмінь та навичок та навчити його здобувати знання самостійно та реалізовувати їх у нестандартних та життєвих ситуаціях. 15 червня в училищі відбулася підсумкова навчально - практична конференція: «Аспекти розвитку компетенції педагогічної діяльності у поєднанні з продуктивною навчальною діяльністю». Конференція проходила в інтерактивній формі з вирішенням проблемних питань в стилі «контраргумент».
Педагогічні працівники, працюючи групами, презентували набутий досвід роботи з проблем та шляхів реалізації пріоритетних напрямів у процесі формування компетентності в реальних умовах навчально - педагогічної діяльності та розвитку компетенцій. З метою вдосконалення системи роботи щодо забезпечення якісної навчально – педагогічної діяльності учасниками конференції запропонована модель наставництва як процесу та наставника, як суб’єкта освітнього процесу. Результатом роботи конференції є: 1. Навчально-методична тема: «Формування та розвиток ключових компетенції учнів через здійснення спільної пошукової діяльності суб’єктів навчально-виробничого процесу» вважається реалізованою. 2. Розпочати реалізацію навчально-методичної проблеми: «Інтенсифікація навчально-виробничого та виховного процесу шляхом інтеграції змісту освіти та форм і видів навчально-педагогічної діяльності» відповідно до розробленої структури (3 роки 2017-2020 рр.) 3. Продовжувати впровадження моделі наставництва шляхом створення умов для самореалізації, формування ініціативи та творчої активності, сприяння професійному зростанню педагогічних працівників.
Методист Ничипоренко В.А. | |
|
Всього коментарів: 0 | |