10:49 Відкритий урок Гринько Л. А. | |
«Суд іде! Прошу всіх піднятись» - так розпочався відкритий урок викладача висшої категорії Гринько Л.А. 30.03.2017 р. у каб. № 6. «Оголошую суд відкритим! Підсудний «глобалізація» - вам слово!» - так проходив урок з предмету «Економіка» на тему «Переваги і загрози глобалізації». Головуючим «суддею» був викладач: Гринько Людмила Адольфівна, роль підсудного, прокурору, захисника, секретаря судового засідання та присяжних засідаючих виконували учні групи № 152 які приміряли на себе незвичні ролі.
Мета уроку - закріпити знання щодо прояву глобалізації в економіці, її позитивної ролі в господарської діяльності людини, необхідності вирішення проблем, пов’язаних з негативними наслідками глобалізації; розвити культуру мовлення, вміння аналізувати, дискутувати, вислуховувати інших; виховати тактовність і самостійність. Дидактичне завдання: урок суд проводиться у формі гри, яка має назву рольової, тому учні повинні забути про те, що вони є учнями і виконати ролі інших осіб. Принципи організації уроку-суду. Поділ класу на ролі за побажаннями самих учнів (суддя, адвокат, обвинувач, потерпілі, присяжні засідателі). Переобладнання класу на судову залу, перевдягання учнів згідно з обраною роллю. Наявність двох сторін-обвинувачення та захисту. Саме цей вид роботи якнайбільш вдало використовується для вивчення теми «Переваги та загрози глобалізації» з предмету «Економіка». | |
|
Всього коментарів: 0 | |